tomsi42 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Et motiv fra Frognerparken. 1/200s, f/8, 45mm, ISO 200 E-420 + 17,5-45mm "jalla" zoom Hvor jeg har tittelen fra? Det vil dere ikke vite Tom OK, da. Se denne vidoen da Men ikke kom å si at dere ikke ble advart. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Anbefaler at du bør prøve noe som heter Topaz Adjust om du har Photoshop. http://www.topazlabs.com/topazlabs/03products/topaz_adjust/ Har ikke prøvd det helt ut selv, men det bør fungere eksemplarisk på typer bilder som dette. Har hørt masse bra om det, så lenge en ikke overdriver. Noen av buskene er litt irriterende og gjør at bildet blir litt dårligere, men det er bare en liten personlig mening! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Anbefaler at du bør prøve noe som heter Topaz Adjust om du har Photoshop.http://www.topazlabs.com/topazlabs/03products/topaz_adjust/ Har ikke prøvd det helt ut selv, men det bør fungere eksemplarisk på typer bilder som dette. Har hørt masse bra om det, så lenge en ikke overdriver. Noen av buskene er litt irriterende og gjør at bildet blir litt dårligere, men det er bare en liten personlig mening! Prøver du å antyde at bildet er blasst og fargeløst Det har du sikkert rett i, men jeg er allergisk mot slike effekter som Topaz gutta reklamerer over ... Men som du sier, hvis man ikke overdriver så kan det muligens bli bra. Tom Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) OK, da. Se denne vidoen da Men ikke kom å si at dere ikke ble advart. Haha.. genilat Liker spesielt stemmningen i bildet, ihvertfall etter å ha sett videoen. Er litt enig i at noen av buskene er litt forstyrrende, men dette er svært minimalt. Endret 22. februar 2009 av Chrissn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Våger en liten bump, jeg. Tom Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Tja tomsi denne er jeg usikker på. Jeg liker svært godt selve skulpturene og de gjør seg godt på et bilde. Du har valgt et godt utsnitt og egentelig ikke noe spesielt galt med bilde. Men jeg synes rette og slett at det blir mere et dokumentarisk bilde uten særlig mye spenning. Uvant til deg å være Den grå og triste stemningen redder ivertfall bildet en god del, selv om jeg som noen andre synes det er litt forstyrrende med alle trærne i bakgrunnen. Men er neimen ikke sikker på om det hadde vært mye bedre med bare himmel. Forresten takk for den geniale linken, lo meg nesten ihjel Og at noen våger å påstå at den musikken og videon står i stil til bildet må ha drukket 10 for mange cognac Endret 28. februar 2009 av FotoDilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå