Gå til innhold

er det flere speidere enn meg her?

ole_marius

Anbefalte innlegg

hei, er det flere speidere enn meg her? bryr meg fint lite om det er NSF-speidere eller Kfuk-Kfum speidere.

tenkte at man kunne få en liten diskusjon om speiding her

litt om meg... er med i Bodø Kfuk-Kfum som rover og patruljefører for min egen gruppe. har vært med i snart 8 år og har bare vært på 4 leirer til nå :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er speider i kfuk-kfum askøy.

er leder for speiderne og peff.

vi sliter med rekruttering.......:(

har vært speider i 7.5 år og vært på en landsleir....pluss mange turer til vårt sommerleirsted, Finse, Mjølfjell og Os+++++

Endret av Seve93
Lenke til kommentar

det gikk veldig fint helt til i vår, da speiderleden plutselig skulle pensjonere seg og reiste til oslo. så sønnen hans som var "speidernestleder" ble med han. så giftet speiderlederen seg og flyttet til kristiansand......så jeg og to av de eldste speiderne tok ansvar og prøvde og videreføre det hele. planen var og får det til å fungere skikkelig før vi gikk ut i media......

Lenke til kommentar

Var speider i nesten 8 år, før jeg sluttet forrige sommer. Grunnen var vel at jeg nå skal ut å studere, og måtte da gi meg.

Var med i Blindheim KFUK-KFUM speidere (fra Ålesund). Vært på mange leirer, men de største var vel Røros 06 og Gjermundnes 08. Var også på en sånn patruljeførerleir i 05 en eller annen plass på østlandet (husker ikke plassen akk nå :p).

ole_marius: Siden du kommer fra Bodø, kjenner du til Siri og Petter? :p (Møtte dem begge på den patruljeførerleiren, og på nytt på Røros).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg er egentlig ikke spider, emn kan godt gi deg noen nyttige råd ettersom at jeg netopp har lest nansens selvbiografi.

Hvis du skal bygge båter og flyte med isen over nordpolen må du ha godt kart og kompass så du kommer i riktig retning.

takk for meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...