Mathilde17 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hei! Jeg har en iPhone 3g som er låst opp slik at jeg får brukt den med telenor abonnement. Desverre fungerer ikke Wifi og mobilen finner nesten aldri noen nettverk, uansett hvor nærme ruteren jeg er. Har fått tips om å oppgradere til 2.2.1 (har 2.2 nå) for og få Wifi til å fungere igjen, men dette vil jo gjøre at iPhonen låser seg, eller? Er det noen som vet om en måte jeg kan oppgradere programvaren uten at telefonen låser seg? Endret 21. februar 2009 av Mathilde17 Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvis du har betalt deg ut av abonnementet, og nå har en lovlig åpnet iPhone, så kan du oppgradere så mye du vil uten at telefonen blir låst igjen. Lenke til kommentar
Mathilde17 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Nei, mobilen er hacket. Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er ikke mulig å oppgradere telefonen uten at den må hackes på nytt nei. Lenke til kommentar
Mathilde17 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Ok. Men er det noen som har noe forslag til hva jeg skal gjøre for å få Wifi til å fungere igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå