bosannes Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Når jeg åpner papirkurven er det ingenting der, men ikonet viser fullt, og når jeg velger tøm papirkurv får jeg spørsmål om jeg vil slette WINDOWS, og hvis jeg velger OK får jeg besjked om at filen db01 (eller noe sånt) er i bruk av windows og ikke kan slettes. Windows mappa ligger der den skal (C:WINDOWS). I og med at fila ikke synes fra papirkurven virker det heller ikke ut som noen tullemelding(at noen har laget en fil med navnet WINDOWS og kastet den i papirkurven). Er dette et virus som Norman ikke har oppdaget? Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har du Norton antivirus 2003? Med Norton protected recycle bin? Da er det sikkert ikke virus, jeg har også fått en windows fil i papirkurven. Det samme har flere andre brukere av NAV 2003. Jeg kunne slette min "windows" fil. Dette har noe med denne norton protected funkjonen å gjøre, ikke noe farlig tror jeg. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Om det ikke er det overnevnte kan du ta en online virus sjekk. Det bør man vel egentlig gjøre med jevne mellomrom uansett. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Har du Norton antivirus 2003? Med Norton protected recycle bin?... Norton? Hva er det for no' Det bruker for mye systemressurser til at det er verdt det. NORMAN ruler Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Trodde kanskje du skrev feil og mente Norton når du skrev NORMAN Har selv ikke prøvd NORMAN men jeg synes ikke NAV bruker så veldig mye systemressurser. Nå snakker jeg ikke om Norton internet security, for den er jævlig treg ja. Men Norton antivirus stand alone. Windows i papirkurven må da være en bugg i Windows hvis det ikke gjelder bare NAV 2003 Lenke til kommentar
CD Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Prøv å høyre klikke på desktoppen og oppdater den, går ikke det vil jeg tro at det er en eller flere skjulte filer i papirkurven Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 er nok ikke verre en et bug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå