Breidablik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg skulle prøve å forwarde porten til uTorrent for litt bedre hastigheter. Jeg gikk inn på www.portforward.com og fant veien til en guide. Jeg satte opp en statisk ip-adresse og prøvde å forwarde port nr. 40000. Det så da slik ut: Men da jeg lagra det kom dette opp: Jeg er ikke helt sikker på hva jeg har gjort feil... Noen som kan hjelpe meg? Jeg bruker forresten modemet, ikke ruteren. Det er en ZyXel P-660H-T3. På forhånd, takk for alle svar! Endret 21. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
oyvindfl Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen rutere vil at du skal sett "fra og til" port med kolon : eller bindestrek - i mellom 40000:40001 eller 40000-40001 andre bruker kåmma , for å vise til flere porter som skal til samme lokale adresse -Øyvind Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Nå blir det vel 40000:40000 for meg da, siden det bare er den porten som skal opnes (evt. 40000-40000). Men uansett skal jeg bare skrive inn tallene i noen ruter, ikke fylle inn noe mer. Der er mao ikke noe sted å skrive det inn. Takker for svaret uansett. Men for all del, bare kom med flere innvendinger, folks! Edit: Se bildene over. Der ser du hva jeg mener. Endret 25. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå