Gå til innhold

Forskjell på 3d mark 2001 og 2003

Spy_oo

Anbefalte innlegg

For ikke lenge siden kjøpte jeg meg et geforce fx 5800 ultra skjermkort, først testet jeg det i 3d mark 03 og fikk 4901 poeng. deretter testet jeg det i 3d mark 2001 og fikk ca. 9000 poeng, veldig skuffende.

Oppløsningen var på 1024 x 768 og driveren jeg bruker er 43.45 til nvidia.

Scoren jeg fikk i 3d mark 03 var helt grei, siden prosseroren min er på 1.6 ghz, men det som bekymrer meg er den er scoren jeg fikk i 3d mark 2001. Er det noen som vet hvorfor jeg får så dårlig score i 3d mark 2001?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm jeg har funnet ut en annen merkelig ting: Dette stod på system details i 3dmark

VGA Memory Clock 601.7 MHz

VGA Core Clock 300.9 MHz

Det er et fx 5800 ultra kort så da skal det vel egentlig være

en memory clock på 1000 mhz og core clockpå 500mhz. Noen som vet hva som er feil?

Lenke til kommentar
Hvordan er kortett slikt ellers? jeg sitter her med Ati og har fått smake ati drivere :roll: . som de gode gammle folka sa. Hold deg unna driverne til ati. uff, nvida her neste gang. Kan du fortelle litt om kortett

Du er full av skrivefeil, har "Data og Suzuki RMX" som interesse i profilen din, og er sannsynligvis 16 år. Du har en ustabil maskin og skylder på dårlige ATI drivere og kringkaster din skittprat. Synes du burde tenke deg litt mere om, driverne til ATI er så problemfrie og gode som de aldri før har vært, på linje med nVidia. Let etter andre feilkilder først vil være mitt råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...