It's me Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 "Windows kan ikke fullføre formateringen" Hva kan jeg gjøre for å få formatert? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bruke f-disk eller partition magic eller Driveimage :smile: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 partisjoner opp på nytt og prøv da kjør scandisk etterpå, hvis ikke dette går så ta og kjør diagnoseverktøyet til hd produsenten for å se om hd er ødelagt Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Har ikke noen av programmene nevnt over. Satte inn xp cd. Valgte å slette partisjonen for så å formatere, men når jeg skulle formatere så sto den plutselig som 11,9gb. Den skal være ca 36gb. Trenger hjelp her Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Gå til produsentes hjemmeside og last ned diagnoseverktøyet for HDen din slik Admin'c foreslår Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 partisjonering gjøres med fdisk (fås hvis du laster ned fra www.bootdisk.com oppstartsdisketten til win me eller 98) hvis du instalerer xp på nytt kan du pasrtisjonere i setup hvis du ikke gidder å mase emd det så kan du bruke diskmanagement eller diskbehandling i xp Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Fikk formatert nå, men da kun med 11,9gb. Jeg har ikke floppy på min egen pc, men skal se hva jeg finner ut på familie pc'en. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Få noen til å brenne en oppstartCD til deg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå