Gå til innhold

[Løst]hjelp med valg av abonnement ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som det står på den sida er det minstefakturering på 49 kr. i månaden (du kan ringe for heile beløpet). Kjøper du subsidiert telefon får du i staden månadsavgift på 199 kr./månaden i 12 månader.

Dessutan må du betale 35 kr. per faktura dersom du ikkje opprettar efaktura i nettbanken.

Dei 200 kr. i etablering gjeld berre når du opprettar nytt abonnement, dvs. nytt nummer. Dersom du endrar kort- og kontantabonnementet til Frihet sparer du desse pengane.

Du får rekning ein gong i månaden. Brukar du mobilen lite får du ikkje rekning før den månaden du kjem over ei viss grense på uteståande (ca 400 kr?).

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

hmm. dersom jeg bytter til det abonnementet. så blir det 49 kr og 35 kr i faktura uansett om jeg ikke bruker tlf ?

så hvis jeg ringer for 150 kr på en månede. så blir det 150 kr + faktura på 35 kr. det vil si 185 kr på en månede. er dette rett ?

Lenke til kommentar

Stemmer. Men dersom du har nettbank og opprettar efaktura sparer du dei 35 kr. Då får du e-post frå banken kvar gong det kjem ein efaktura i nettbanken. Har du i tillegg avtalegiro slepp du å tenkje meir på fakturaen, bortsett frå at du sjølvsagt må ha dekning på kontoen.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...