schnafel Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er det mulig å ha mellomrom mellom kabinettdøra og vindu? Jeg hadde tenk til å feste glasset med thumbscrews i hvert hjørne og feste dem med muttere som jeg har festet på utsiden av døra Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ?? Den der skjønte jeg ikke?! * = Mutter/skru --- = Luft/mellomrom/Ingenting I = Kabinett ! = PLexi *I---!* I---! I---! I---! I---! I---! I---! I---! *I---!* Var det slik?? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 wtf!?!?! tror jeg ikke skjønte den jeg heller..!! forklar nærmere! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Altså, skal du montere vinduet 10 cm fra døra?? Slik at man kan stikke inn tinger der? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 nice thinking..det hørtes jo tøft ut! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Lykke til med prosjektet ivertfall! =) Å send bilder da! !!! Elsker å se noe annet en de vanlige L vinduet med såkalte "Volvo" lister! Lenke til kommentar
schnafel Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Sånn som jeg har prøvd å tegne her Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Sånn som jeg har prøvd å tegne her Jeg hadde jo tegnet det der! =) 8) Lenke til kommentar
schnafel Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Ja, mulig er det, men jeg tenkte litt på kjøling og støv inn i dataen. med en så "stor" åpning mellom delene så kommer det jo masse støv inn. Lenke til kommentar
schnafel Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Jeg hadde jo tegnet det der! =) Ja, men mutterene var på feil side og så hade jeg så lite å finne på :oops: Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hvorfor ta det på sidedøren.. Jeg har sett en som har gjort det samme. Bare at han gjorde det på toppen av kabinettet. Da siver jo varmen ut oxo :smile: Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvorfor ta det på sidedøren..Jeg har sett en som har gjort det samme. Bare at han gjorde det på toppen av kabinettet. Da siver jo varmen ut oxo :smile: JEg liker denne ideen.. skulle man virkelig ha gjort noe spess, kunne mann ha modda inn alle sidene med 25mm i mellom plexin og kasse toppen... ________________ XXXXXXXXXXXXXX ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::: hmmm... det vil være perfekt for å få en eller annen logo i topp da.. slipknot eller satyricon har ligget å dvelt i mine tanker lenge.. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 haha takk for tipset..nu skal JEG gjøre d :D:D greit? lol :lol: Lenke til kommentar
schnafel Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Ja jeg kan jo gjøre det på toppen og på siden(e) Lenke til kommentar
__AFRO__ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Det kan bli kult, i tilegg ti at det vil virke (litt) som ventilasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå