Toern Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 haha, mange spente folk:P fant ut at jeg ikke drar tilbake til england før mandag kveld, så har litt tid da. men ifølge nettsidene til elkjøp så er det ingen butikker som har Toshibaen inne, og tviler på at de rekker å sende den i posten på 1 én dag, så jeg vet neimen ikke hva jeg gjør Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du får se på de andre og se om noen elkjøper har den inne, og så reservere den på collect@store. Da vil du få den til nettpris, og den blir lagt av i ditt navn..du betaler i butikken. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva med å kjøpe PC i england? Er det ikke noe å tjene på det? Mister forsåvidt norsk tastatur. Ellers ville jeg ha valgt HP, litt pga utseendet. Hva med Multicom? De kan jo sende maskinen til England, evnt få foreldrene dine til å sende den over for deg? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kjøp i england og få 1 års garanti vs norsk 5 års reklamasjonsrett. Med så mye feil som laptops har, ville jeg aldri i verden turt det. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kjøp i england og få 1 års garanti vs norsk 5 års reklamasjonsrett. Med så mye feil som laptops har, ville jeg aldri i verden turt det. Godt poeng Tenkte jeg ikke på... Lenke til kommentar
Toern Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Naa ble det til at jeg ventet med aa bestille foer jeg kom til England. Laaner en PC av en kamerat her paa universitet saa lenge. Saa naa kan jeg forsaavidt bestille fra hvilken som helst norske nettside, og faa den shippet hit. Boer jeg da velge en annen PC en Toshibaen? Setter stor pris paa forslang. Prisen boer vel fortsatt holde seg under 8000 kroner :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå