Toern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei. Jeg må få kjøpt meg en ny laptop idag, grunnet studier, og trenger hjelp til å plukke ut en grei en fra Elkjøp sine butikker (det er den eneste butikken som finnes i nærheten) PC'n må gå an å spille WOW på uten lagg, samt brukes til filmer, nedlastninger og diverse andre spill. Og skolearbeid. Helst ikke over 8000,- Takker for all rask hjelp! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 haste kjøp av pc ender skjelden bra bruk tid på å finne den som passer best til deg. Lenke til kommentar
Toern Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 nei det er ikke alltid så lurt, men jeg reiser til mandagen, så den eneste muligheten jeg har er idag. Så noen forslag? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) http://www.expert.no/product/product.aspx?...ifier=HPDV51180 Nærmere 8000 får du ikke. =) Endret 21. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Toern Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 takk for tips! hva med denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL denne og den du linket er vel ganske like? fungerer WOW bra på disse? Lenke til kommentar
walt1brg Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 takk for tips! hva med denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL denne og den du linket er vel ganske like? fungerer WOW bra på disse? vil nok tro at du kan spille wow uten lagg på denne pc-en ja. en kompis av meg klarer å spille wow sånn delvis uten lagg på fjorårets skolepc. han får litt lagg når det er mye bevegelser på skjermen om du skjønner Lenke til kommentar
larsg Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har akkurat den elkjøp maskinen og den funker greit til WOW i følge sønnen min som låner den med ut til kamerater innimellom, selv bruker jeg den bare til surfing i sofaen. takk for tips! hva med denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL denne og den du linket er vel ganske like? fungerer WOW bra på disse? Lenke til kommentar
Toern Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 ok takk for det! er det noen andre som har erfaringer med den eller like laptoper? gjerne hvordan de fungerer til wow og andre spill:) kom gjerne med flere forslag. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 etter som det jeg ser har den 2 3470, noe som bør holde fint til wow. ikke akuratt noen skiklig gaming maskin. hadde heller sett et godt dedikert skjermkort istede for CF løsningen. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er vel att den kjører hybrid crossfire med den innebygde HD3200 brikka i 780G chipsettet. etter som det jeg ser har den 2 3470, noe som bør holde fint til wow. ikke akuratt noen skiklig gaming maskin. hadde heller sett et godt dedikert skjermkort istede for CF løsningen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Være obs at disse har 4GB minne, dette betyr at den kjører Windows 64bits! Den kan mulig skape problemer i forbindelse med skole. Endret 21. februar 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL beste skjermkort av de som ligger på elskjøp til under 8000, eneste minuset er at den ikke har BD spiller, men ser ikke på dette som et minus, tror jeg hadde kjøpt den toshibaen.. men anbefaler deg vel egentlig å stikke på multicom å kjøpe deg en pc, der kan du selv velge komponentene selv og får en optimal pc etter dine behov. til en forferdelig grei pris også.. Endret 21. februar 2009 av toazty Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Være obs at disse har 4GB minne, dette betyr at den kjører Windows 64bits! Den kan mulig skape problemer i forbindelse med skole. Maskinen har 32bits vista. At det er 4GB minne betyr ikke at den automatisk har 64bits os.. Endret 21. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Være obs at disse har 4GB minne, dette betyr at den kjører Windows 64bits! Den kan mulig skape problemer i forbindelse med skole. Er vel ingen problemer å kjøre 64 bits Vista idag!? Har enda ikke hatt noen problemer på over 1 år, og hva er det slags programmer som skal gjøre det vanskeligere å bruke den som en "skolepc"? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Være obs at disse har 4GB minne, dette betyr at den kjører Windows 64bits! Den kan mulig skape problemer i forbindelse med skole. som en allerede har sakt. 4gb minne betyr ikke 64bit os. det er heller ingen problem med 64bit windows idag. med mindre du skal bruke noe elgammel/sær hardware. Endret 21. februar 2009 av kjeLL// Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hvilken pc ble det? håper du valgte toshibaen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Toshibaen er uten tvil det beste valget ja, av de til rundt 8000,- nå av de på elkjop.no. Fett design har den og (mener nå jeg..). Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bare han ikke kom til butikken også er det en litt annen pris. Priser på bærbare på nett til butikk pleier å variere en del Men slenger meg på resten, hvilken ble det? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Pcen er såpass fersk, så er ikke sikkert de har fått den inn lokalt. Men den kan sikkert bestilles... Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Tenkte bare på at han skrev at han måtte ha den i dag, så da ble det kanskje ikke Toshibaen hvis ikke butikkene har fått den inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå