Fritz0r Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kommende Opel Ampera har blitt observert kjørende omkring, helt uten camo. Bilen, kommer til og dele samme system som Chevy Volt, altså Plugg-inn. Mere info om bilen kommer når Opel slipper det. Opel Ampera: Kilde flere bilder og info: http://www.worldcarfans.com/9090219.027/op...etely-uncovered Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske. Syns du den er lite pen? Den ser jo ut som en helt vanlig bil. Da syns du sikkert Nye Honda Civic er stygg også da? Elbiler før var jo synonymt med Think og lignende invalid vogner. Mmmm skjønnheter....... Endret 12. mars 2009 av Revox Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske. Jøss, denne er jo verken stygg, kjedelig eller upraktisk i mine øyne. Utfordrende og anderledes design ja, men man kan da ikke nekte for at dette ser bra ut. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske. Jøss, denne er jo verken stygg, kjedelig eller upraktisk i mine øyne. Utfordrende og anderledes design ja, men man kan da ikke nekte for at dette ser bra ut. x2 Lekreste "realistiske" hybriden jeg har sett siden Chevrolet Volt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske. Jøss, denne er jo verken stygg, kjedelig eller upraktisk i mine øyne. Utfordrende og anderledes design ja, men man kan da ikke nekte for at dette ser bra ut. Jo, det kan jeg. Jeg synes den ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske. Jøss, denne er jo verken stygg, kjedelig eller upraktisk i mine øyne. Utfordrende og anderledes design ja, men man kan da ikke nekte for at dette ser bra ut. Jo, det kan jeg. Jeg synes den ser helt jævlig ut. Smaken er som baken sier de. Og da tenker jeg ikke på at den er delt i 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå