Natrich Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Var på vei til Beitostølen da jeg tok dette bildet. Jernbanen ligger et sted i Oslo. Kamera: D40 55-200mm Shutter: 1/1250 ISO: 400 f/5.6 Åpen for all kritikk. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 I utgangspunktet veldig bra. Finfin diagonal. Men jeg ville absolutt ha foretrukket mindre blender for å få alt skarpt. Dessuten: få fjernet den støvflekken ved første mast. Med mindre blender tror jeg du hadde nærmet deg en innertier. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Ble litt uskarpt, vet det. Men jeg satt i bil så jeg hadde kun en mulighet. Og det støvkornet ligger på speilet. Noen som har erfaring med å rense speil? Men takk for kommentar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Ble litt uskarpt, vet det. Men jeg satt i bil så jeg hadde kun en mulighet.Og det støvkornet ligger på speilet. Noen som har erfaring med å rense speil? Men takk for kommentar Det er nok ikke på speilet støvkornet ligger, men på sensoren. Det fjerner du vanligvis lett med en egnet blåser. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå