Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei Jeg er 14 år gammel. Hver kveld når jeg legger meg ligger jeg å vugger i sengen til jeg sovner. Det vil si at jeg legger armene mine rundt dyna og vrir meg fram og tilbake. Dette har jeg gjort siden jeg var bare noen måneder gammel fikk jeg høre av mormoren min. Mamma og pappa vet også at jeg gjør det, men vi har aldri snakket om det. Det er ikke noen uvane, men noe jeg gjør for bedre å sove. Jeg klarer fint å sove på normal måte, men jeg sover aller best når jeg vugger. På klasseturer og slikt sover jeg jeg helt rolig uten å vugge. Jeg vil helst ikke at vennene min får vite noe. Dessuten er det sånn at en annen i sleka mi også vugger. Han er foreløbig bare 1 år og foreldrene hans bekymrer seg ikke noe, men lar ham bare gjøre det. Mine spørsmål; Vil jeg noen gang vokse av det? Er dette et kjent syndrom? Er det arvelig? Og forresten, ikke gjør narr av meg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er det et stort problem? Lenke til kommentar
mtw Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Høres ut som om du helst tenker på hva vennene dine vil synes (om de vil synes det er rart) Jge er ingen ekspert (legg trykk på det..) men det høres ikke ut som noe syndrom eller sykdom, bare en vane du har lagt deg til. Endret 21. februar 2009 av mtw Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 En litt dårlig vane i så måte. Selv hører jeg på musikk i senga. God sovemedisin! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kan ikke se noe galt i dette jeg. Hva man gjør i senga er opp til seg selv. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Helt klart Men om det blir noe vedkommende må utføre for å sove, som en psykose kan det fort bli problematisk likevel. Endret 21. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skjønte ikke helt teknikken din jeg :S Men ser ikke på det som ett problem så lenge du klarer å sove uten denne "vugginga" Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vil jeg noen gang vokse av det? Du kan vokse deg ut av det. Er dette et kjent syndrom? Nei. Er det arvelig? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå