Gå til innhold

Tråden om mass effect 2


Anbefalte innlegg

selv er jeg utrolig skuffa over at de bragte ammo tilbake. og scanninga etter mineraler er en skandale.

 

enig i at scanning er dårligt. men eg liker systemet med at du kan oppgradere ting til skippet ditt, men ein annen måte å skaffe materialer på. f.eks mission reward(er vell litt der allerede) finne meir materialer i kasser osv

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koster mindre enn en øl på byen og varer lengre. Synes det var en helt grei DLC. Får til og med bar i Normandy, hvor du kan mixe coctails. (og ny fin kjole om du spiller female shepard! *bløsh*). Og en gønner.

 

Tror jeg drar med henne ganske tidlig på min nye, spennende insanity gjennomspilling. (Som egentlig er litt knotete i begynnelsen, før man får pimpa opp folka med litt talentpoeng..)

 

 

--

Ang. scanning er det fortsatt 700 ganger bedre enn Makoen, og ja - thermalclips er litt sært, men greit nok. Uendelig med ammo er jo kanskje litt lett. Liker ME2 mye bedre enn ME1, selv om det er elementer jeg savner (som å få XP på "vanlig" måte (drepe fiender, finne codexer, utforske), og å finne mere items i kasser rundt om) Jeg liker laben og oppgraderingsmulighetene.

Lenke til kommentar

Female shepard har MYE bedre voiceacting enn Male shepard, det er grunn nok i seg selv.

 

Mako utforskingen i ME1 var jo grei, men ikke akkurat fantastisk. Man kjørte jo bare rundt på generiske template planeter og fulgte etter 3-4 waypoints. For ikke å snakke om hvor ufattelig irriterende det var nå den endret retning når man landet hele tiden.

 

Det kuleste var vel å kjøre rundt på månen med jorda i bakgrunnen og oppdage en kræsja CCCP probe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei er usikker på om jeg skal fortsette med karakteren min fra 1er eller star med ny? Har det virkelig så mye å si og spille med den med fra eneren? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg spilte med vanlig shepard i enern men er litt keen på å lage en karakter som er litt mer "meg" da.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har tatt alle recruitment missions og loyalty missions i ME2. Regner med det bare er slutten igjen nå(?) Liker det såpass godt at jeg vurderer å kjøpe noe/alt av DLC (ihvertfall det som har story). Spørsmålet mitt er om det er "for sent" i spillet til at jeg får spilt alle DLC. Jeg er ikke interessert i å spille spillet på nytt igjen senere. Kan noen anbefale hvilke DLC jeg bør ha og når de bør spilles? Foregår de på noe spesielt tidspunkt i spillet?

Endret av Ziff
Lenke til kommentar

Det av DLC's som har kommet hittil går utenfor historien, noe de fleste ekstraoppdragene egentlig også gjør. Hovedoppdragene er "Stop the collectors", og rekrutteringsoppdragene (som til en viss grad henger sammen). Alt annet går litt på utsiden. Men det er jo en rød tråd igjennom det hele pluss at det er jo xp og levling og squad points, og det er jo alltid morro :)

 

Du kan fortsette med DLC's etter siste missionet (dersom du overlever). Ikke som i 1'ern med andre ord, der det kommer rulletekst og hovedmeny etter at Saren er stoppet.

 

Synes Overlord DLC'en var bra, samme med Kasumi. Pluss at Lair of the Shadowbroker kom i dag!! :dribble:

 

Jeg tror faktisk jeg kjørte igjennom lojalitetsoppdragene til Kasumi og Zaed etter det siste hovedmissionet på min første gjennomspilling. Tror ikke de var der ved launch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...