Gå til innhold

Tråden om mass effect 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Medi-gel er uansett like lite realistisk som å gå over en health pack og plutselig ha masse health, eller få den sakte tilbake som i Halo.

Det er ikke så veldig "urealistisk" sett i sammenheng med en slik setting. Kroppen din har evnen til å helbrede seg selv. Å tenke seg et stoff som fremskynder prosessen fra uker til minutter synes jeg passer greit i en sci.fi. setting.

Men at du slipper å ha et inventory fullt av skrap ser jeg på som en forbedring, helt klart. Har aldri vært interessert i crafting i slike spill, men tør aldri å ikke plukke opp alt jeg kan finne i tilfelle det er et quest som trenger det. Greit å slippe å tenke på slikt.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor det blir av anmeldelsen til spillverket, den ligger jo under anmeldelser, står at karakteren er 10, dog du kommer ingen vei ved å trykke på linken :hmm:

Tror ikke de har lov til å publisere før en viss tid før spillet slippes. Dagen før tenker jeg.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er thermal clips noe herk? Synes det var bedre i eneren, der man ble tvunget til å skyte i bursts, og måtte gjøre avveininger på skuddtakt, skade per skudd og antall skudd før overheat. Nå blir det jo som vanlige shooters. Og forklaringen med thermal clips, de skal sende ut varmen fra våpnet. Hvorfor kan man da ikke skyte i bursts og aldri måtte bytte clip fordi våpnet ikke overheates? Hvis man skyter siste skudd i magasinet må du reloade, uansett hvor lenge våpnet har kjølt seg ned i forkant. Her har de ødelagt noe av det jeg likte ved første spillet.

Lenke til kommentar
Fikk laste ned spillet fra EA Downloader i går allerede. Nå installerer jeg. Lurer på om det virker før 29. da..

Edit: Nei, er visst bare preloadet.

Hvorfor ikke steam? Da hadde du jo fått det i dag?

Fått det idag? Står 28 her på min steam men, derimot amerikanere får det vel idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...