Knukir Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Call of Duty hvis ikke minnet mitt feiler meg helt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Call of Duty hvis ikke minnet mitt feiler meg helt. Så livet kommer gradvis tilbake etter du er skadet? Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja. Medi-gel brukes vel i ME2 for å ressurecte døde lagkammerater. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Medi-gel er uansett like lite realistisk som å gå over en health pack og plutselig ha masse health, eller få den sakte tilbake som i Halo. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Medi-gel er uansett like lite realistisk som å gå over en health pack og plutselig ha masse health, eller få den sakte tilbake som i Halo. Newsflash: Det er et spill, det skal ikke være realistisk, det skal være spillbart. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Medi-gel er uansett like lite realistisk som å gå over en health pack og plutselig ha masse health, eller få den sakte tilbake som i Halo. Det er ikke så veldig "urealistisk" sett i sammenheng med en slik setting. Kroppen din har evnen til å helbrede seg selv. Å tenke seg et stoff som fremskynder prosessen fra uker til minutter synes jeg passer greit i en sci.fi. setting. Men at du slipper å ha et inventory fullt av skrap ser jeg på som en forbedring, helt klart. Har aldri vært interessert i crafting i slike spill, men tør aldri å ikke plukke opp alt jeg kan finne i tilfelle det er et quest som trenger det. Greit å slippe å tenke på slikt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lurer på hvor det blir av anmeldelsen til spillverket, den ligger jo under anmeldelser, står at karakteren er 10, dog du kommer ingen vei ved å trykke på linken Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lurer på hvor det blir av anmeldelsen til spillverket, den ligger jo under anmeldelser, står at karakteren er 10, dog du kommer ingen vei ved å trykke på linken Tror ikke de har lov til å publisere før en viss tid før spillet slippes. Dagen før tenker jeg. Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Våknet tidlig idag, og hva ser eg med mitt blotte øye? Read, and enjoy... http://www.gamer.no/article.php?articleId=41857 Lenke til kommentar
gunnarrr Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kommer til å kjøpe ME2 snart, men er veldig interessert i hva dere som allerde har startet synes... Mye skryt og forventinger... Fortjent eller oppskrytt? Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Spillet er ikke ute. Ikke grav deres egen advarsel med å innrømme at dere har spillet før utgivelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Fikk laste ned spillet fra EA Downloader i går allerede. Nå installerer jeg. Lurer på om det virker før 29. da.. Edit: Nei, er visst bare preloadet. Endret 26. januar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fikk laste ned spillet fra EA Downloader i går allerede. Nå installerer jeg. Lurer på om det virker før 29. da.. Edit: Nei, er visst bare preloadet. Hvorfor ikke steam? Da hadde du jo fått det i dag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fordi Steam er dyrt, og de hadde ikke noen knapp for presale for en mnd siden. EA store kosta bare 350. Og jeg har ikke tid til å game denne uka uansett pga jobbing. Så ett fett. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fordi Steam er dyrt, og de hadde ikke noen knapp for presale for en mnd siden. EA store kosta bare 350. Og jeg har ikke tid til å game denne uka uansett pga jobbing. Så ett fett. Kosta bare 400 kr på steam da men ok. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er det bare meg, eller er thermal clips noe herk? Synes det var bedre i eneren, der man ble tvunget til å skyte i bursts, og måtte gjøre avveininger på skuddtakt, skade per skudd og antall skudd før overheat. Nå blir det jo som vanlige shooters. Og forklaringen med thermal clips, de skal sende ut varmen fra våpnet. Hvorfor kan man da ikke skyte i bursts og aldri måtte bytte clip fordi våpnet ikke overheates? Hvis man skyter siste skudd i magasinet må du reloade, uansett hvor lenge våpnet har kjølt seg ned i forkant. Her har de ødelagt noe av det jeg likte ved første spillet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fikk laste ned spillet fra EA Downloader i går allerede. Nå installerer jeg. Lurer på om det virker før 29. da.. Edit: Nei, er visst bare preloadet. Hvorfor ikke steam? Da hadde du jo fått det i dag? Fått det idag? Står 28 her på min steam men, derimot amerikanere får det vel idag. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Gleder meg sykt til dette spille kommer. Etter det jeg har lest, pluss game trailers anmeldelsen blir det nok et absolutt kjøp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg fikk installert og aktivert alle pakkene mine, men får ikke lov å kjøre det før release. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Eg har grusomt lyst på ME2, må ned i første etasje og forhandle for å låne mora sitt visakort no Bør eg spele einaren først kanskje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå