Corlan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja ja, ser ut som jeg må plukke frem me:2 igjen da. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Om man vil låse opp Legion tidlig, og han er faktisk ganske artig, så er ikke alle rekruttert og lojale. I det alle er rekruttert og lojale, er det ikke tidlig i spillet lengre Isj, hadde akkurat fått Kelly til å mate fiskene mine og alt, så blir ho kidnappa. Men jeg trenger loyalitymissionet til Jack før jeg setter i gang med siste greia, ellers må jeg rekruttere Samara eller finne på noe lurt med den biotic-bobla. Og det er det egentlig ikke tid til. Var forresten artig å ha med Legion på missionet til Tali. "Nei! Jeg har aldri sendt eller tatt med Geth-støff til The Migrant Fleet, jeg lover!!", så står det en Geth en halvmeter unna hehehe. En og annen quarian som reagerer. Må enten finne på noe lurt, eller loade en litt eldre save (et par dårlige avgjørelser på tampen i går kveld). Tror den jeg holder på med nå blir den store Importer-Denne-Til-ME3-Gjennomspillingen. Vil helst ha Kelly i live der så jeg slipper å blakke meg på fisk. (i alle fall ha muligheten, doktoren ble jo med fra ME1, så hvorfor ikke) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Pfeh, treern finner sikkert en tullete grunn til at Shepard dør og skipet sprenges enda en gang så man kan starte med blanke ark og en ny character uten å ødelegge noe plotmessig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 BioWare er mer kreativ enn som så, ikke vær så negativ! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hvordan får man tak i pakken da? Står ikke i lista mi NVM, fant den! Endret 24. mars 2010 av iSimen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Aner ikke, jeg prøvde ei stund igår men fikk bare pakker som var betaling. Selv om det står at man får de nye addonsene gratis når man har collectors edition. Aner ikke hvordan jeg får dem ned uten å betale. Cerberus Network ingame er jo bare tull, blir sendt ut til nettsida uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Svar heller hvordan du fant den, da. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Den stod jo åpenbart i lista mi da, jeg så den bare ikke. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har skaffet alt av DLC's ingame. Så blir de lagt i en nedlastingskø og blir begynt lastet ned etter at jeg begynner å spille. Så må jeg faktisk restarte (ut til hovedmeny -> resume) for at innholdet skal dukke opp. Likte Hammerhead bedre enn Makoen for å si det mildt, selv om jeg bare kjørte igjennom oppdraget der man finner den. Dersom jeg går på Mass Effect downloads på Xbox Live, dukker DLC's opp, og der koster de penger (poeng). Ingame gjør de ikke det dersom man har Cerberus Network (som nok en gang er gratis dersom man ikke laster det ned fra Live, forutsatt at man har lovlig kopi av spillet) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Finner fortsatt ikke ut hvordan jeg får dette DLC greiene inn i spillet (PC). Cerberus network er jo bare en infoside, og "downloadable updates available" sender deg ut på nettsida til spillet, der det står info om pakkene for betaling, og at du får dem gratis ved å ha collectors edition (som jeg har). Men ikke HVORDAN jeg får tak i dem... Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har du registrert spillet på brukeren din på den siden? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jepp, jeg fikk jo henta Zaeed og Blood dragon armor osv. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Gikk nettopp inn på Registered Game Promotions selv og laster ned Firewalker pack nå, lå klar for X360 også. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tja, Firewalker pakken var jo skuffende. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) I'll just leave this here. Endret 9. april 2010 av iSimen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Nice bilde iSimen, men tipper det er dyktig fan som har lekt seg... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Så klart, men det er jo utrolig tøft! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 selv er jeg utrolig skuffa over at de bragte ammo tilbake. og scanninga etter mineraler er en skandale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå