Slimda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du kjøper det i butikkene på diverse byer (først og fremst Citadel). Likte godt at den derre "Space Hamster" så på meg med et, sitat, "Knowing smile". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Space Hamsters har en lang historie i D&D http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_Space_H...t_space_hamster Minsc hadde jo en Miniature giant space hamster. Characteristically, the tinker gnomes did not stop there, and continued to breed many forms of hamster, including the sabre-toothed giant space hamster, the carnivorous flying giant space hamster ("a regrettable if understandable line of inquiry"), the fire-breathing phase doppelganger giant space hamster, and the miniature giant space hamster (a dwarf variant, the exact same size as ordinary hamsters). The most infamous (and to gnomes, most feared) giant space hamster was "Wooly Rupert," the Tyrannohamstersaurus of Ill Omen. Endret 10. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjente den godt igjen.. Har du forresten fått med den Tali sin Baldur's Gate-referanse Bytex? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Go for the optics Chiktika vas paus! go for the optics! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Helt korrekt, 10 poeng til deg. *edit* Combat-droiden hennes er oppkalt etter "Chiktikka Fastpaws" fra Baldur's Gate, og hun ber den "go for the eyes!", noe som en visst space-hamster blir bedt om å gjøre... Endret 10. februar 2010 av Slimda Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor dør Jack på meg på siste mission hver gang? Hun er ikke lojal, men ifølge diverse guides så trenger hun ikke å være det heller (resten er lojale, forøvrig). Enten jeg tar hun med meg i min squad hele veien, eller lar henne passe på døra så dør hu Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke guides da, men poster på Biowareforumet ala "WHY TEAM DIE". Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Still... Uansett, du bør ha alle loyal for at de skal overleve. Og alle oppgraderinger. Jack bør være den som holder den biotiske barriæren, men vet ikke hvordan taktikken er etter det hvis hun ikke er loyal. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Det er i allefall lurt å ha med henne på slutten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ALLE må være lojale, ellers dør noen. Trust me. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Jau, jeg hadde alle mine loyale på slutten. Men hvis ingen er loyale, dør du også da? for det er jo mulig at Sheperd dør, er det ikke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er visst det, men jeg har ikke prøvd. Merket selv at når jeg brukte den perfekte dama isteden for Samara som Biotic Shield mot swarmen, så mista jeg et lagmedlem. Typiske valg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Min Miranda var den eneste som krøka under selvmordsoppdraget, også den eneste som ikke var lojal. Eller kanskje det var fordi hun ikke kunne kle seg ordentlig. Bitch. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ALLE må være lojale, ellers dør noen. Trust me. Dette er feil, for alle overlevde hos meg selv om Jack ikke var lojal. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hverken Zaeed eller Miranda var lojale når jeg spilte. Begge to overlevde når ingen av dem var med på slutten. Brukte Samara til å holde skjoldet. Hun var trett på slutten, og klarte såvidt å komme innenfor døra. Vet ikke hvordan det arter seg med andre. Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hvilken class anbefales til gjennomspilling på normal vanskelighetsgrad? Tenker helst å være Sentinel eller Adept. Hve mener dere? Edit: Vanguard ser også ganske fresht ut Endret 10. februar 2010 av Jariz Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ALLE må være lojale, ellers dør noen. Trust me. Dette er feil, for alle overlevde hos meg selv om Jack ikke var lojal. La meg gjette, du tok miranda sin side når hun og jack kranglet? Da beholder jack klærne og kreftene, men er ikke lojal lengre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jepp, Miranda skulle jeg i buksene på, så jeg tok hennes side. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvilken class anbefales til gjennomspilling på normal vanskelighetsgrad? Tenker helst å være Sentinel eller Adept. Hve mener dere? Edit: Vanguard ser også ganske fresht ut Jeg spilte adept første gangen og vanguard nå. Føler meg helt klart mye kraftigere nå med vanguard. Maks charge + shotgun er enormt artig og man raserer fiender ekstremt fort. Med maks charge dør man så godt som aldri siden man får fullt skjold hver gang man charger en fiende og som regel blir den fienden slengt ut av verdenen. Jeg spilte på Veteran begge gangene. Det var veldig artig å bruke pull + warp eller pull + throw som adept også, men det var litt tregt synes jeg. Likte adept helt klart best av klassene i eneren, men her var det litt kjedeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå