Nitrius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Den lista du ser over på powers for vanguard der er vel fra ME1, ME2 powers skal stå på samme siden. Pleier som regel å stå ME1 powers øverst så ME2 powers om du blar litt lengre ned. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Scanning etter mineraler på Xbox var utrolig kjedelig og treigt. På PC kan jeg i hvert fall justere DPIen på musa, kjører over en planet på max 2 minutter. Eneste jeg misliker med 360 versjonen. Ellers lukter jeg en GotY. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du kan oppgradere hastigheten med ship upgrade fra en av lagmedlemmene dine. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hvilken av disse bør jeg velge som Vanguard da? *Barrier *Slam *Fortification *Energy Drain *Neural Shock *Wrap Ammo Etter jeg har lest litt så tror jeg at Fortification er bedre enn Barrier siden Fortification varer i 60 sekund menst barrier varer kun i 10,5 og 23 sekund på det meste. skal jeg rekke å bruke charge og dra nytte av en defensive skill bør den vel vare mer enn max 23 sek. Litt lyst på slam også da, for den er max kul Så hva ville dere valg, barrier, Fortification eller slam? Endret 6. februar 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Om du ikke har noen defensive abilities, så bør du få deg det. Veldig greit mot husk-swarms Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 vanguard har vel ikke så mye defensive powers nei. tok barrier jeg, må si at jeg ikke angrer på det, men savner slam litt, desidert den kuleste power i spillet etter min mening Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Om du spiller på normal vanskelighetsgrad, så har det neppe stort å si hvilken power du tar, så da ville jeg bare tatt den du liker mest, noe som virker å være slam. Dog, skal du prøve deg på Insane eller noe, så ville vel en power som gir mer overlevelsessjanse være best. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) spiller normal ja, endte med barrier og føler at det passer med charge tingen er at Slam kan vel ikke brukest mot mobs med armor og/eller shield/barrier, så er litt redd for at jeg ikke får dratt utnytte av enda en power som kun funker på health. Siden jeg allerede har pull, shockwave og charge. selv om slam er digg, er også barrier-charge- shotgun mayhem digg Endret 6. februar 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Husks er noe faenskap, de er veldig kjappe og kommer rett opp i trynet ditt mens du fokuserer på å skyte fiender på avstand. Spesiellt slitsomt når du bruker siktet, da ser du dem ikke før de begynner å slå på deg, 2-3 stk samtidig. På Normal går egentlig alt greit uansett. Jeg har forresten dødd et par ganger på å henge meg fast i scenery midt i kamper. Igår kveld f.eks. havnet jeg plutselig oppå et trappegelender og spillet nekta meg å gå ned igjen så jeg var sitting duck til jeg ble drept. Gief Jump button plix! Endret 6. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, spillet lider av en levitate bugg eller noe, har skjedd med meg en del ganger også, som regel finnes det en "usynlig vei" ned, men noen ganger så har jeg måtte reloade også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har hendt meg også. Når jeg gjorde loyalty-questen til "scientisten", klarte jeg å "klatre" opp en steinsøyle, slik jeg stod med hodet opp i taket (ca 5 meter opp). Dette fordi jeg hadde "bullettime", sniper-sikte og gikk fremover. Jævla irriterende, måtte reloade. Har skjedd flere ganger, også. Og så kræsjer spillet når jeg drar skills fra 1-8 av og til. Særdeles irriterende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hehe, i ME1 satte jeg makoen fast på en teleskopstang (sånn som husks kom fra) og den gikk bare kjempefort i ring rundt stanga helt til jeg reloadet. Men nå til noe annet. I key settings ser jeg et sett med knapper som er for Vehicle. Når får jeg den? Og hvor skal jeg isåfall bruke den? Missions i dette spillet er jo helt lineære korridor-fights. Ikke noe behov for bilen der.. Endret 6. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ang. kjøretøy: Instead the fairly poor Mako sections from the original game will be replaced with an all-new vehicle, the Hammerhead, described as a hover-tank that features "improved handling and maneuvers deftly in combat". We'll have to wait until an unspecified time after the game's release before knowing whether it's an improvement, although we have heard that this will come for free. Kilde Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Har sikkert noe å gjøre med Hammerhead, et kjøretøy av en eller annen form, som skal komme med DLC ettervært, samt oppdrag som tar bruk av kjøretøyet. Endret 6. februar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hæ? De putter altså masse key settings inn til et kjøretøy som "kommer om en stund som DLC"? Hva faen er vitsen med det? Ser ikke helt når jeg skulle ha bruk for en sånn mako i dette spillet heller. Kjører jo ingen steder. Alle har jo fullført spillet 4 ganger før den DLC'n kommer. Endret 6. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Som sagt jeg vet ikke, men det er hva jeg tror. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hæ? De putter altså masse key settings inn til et kjøretøy som "kommer om en stund som DLC"? Hva faen er vitsen med det? Ser ikke helt når jeg skulle ha bruk for en sånn mako i dette spillet heller. Kjører jo ingen steder. Alle har jo fullført spillet 4 ganger før den DLC'n kommer. Ooog mer klaging. Med det nye kjøretøyet kommer sikkert nye planeter til å åpnes opp for kjøring. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kjenner at kompanjong AIen og kontrollen du har over disse irriterer meg noe hinsides. Når både Garrus og Zaeed dør innen 1 min av en kamp fordi de stopper opp for å skyte når de springer mellom hindre, eller fordi de lener seg ut og skyter på Heavies langt unna mens de har lite, før jeg så er nesten ferdig med hele brettet alene, men må reloade fra starten fordi jeg setter meg fast i en levitation bug, eller dør fordi Springe/Interagere/Cover knappen er ustabil....................... da blir jeg irritert da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du får prøve å plassere dem bak cover med en gang med Q og E..men de har en tendens til å hoppe ut av cover veldig fort og bli skutt igjen. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nettopp, de nekter jo å gjøre som jeg sier, om jeg plasserer dem langt bak, teleporterer de plutselig fram til meg så snart en fiende skyter på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå