Perrern Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Fullførte Mass Effect 1 igjen i går kveld for å ha et savegame å importere i ME2.Spilte nesten samme fyren som jeg gjorde aller første gangen jeg fullførte ME1. Gleder meg som en unge til å fullføre ME2 med samme fyren. Jau, må nok sette meg ned å runne det igjen jeg og. faen, egentlig. jævlig typisk at dette blir siste gangen tenker jeg for jeg har gjort noen valg jeg gjerne skulle gjort om igjen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå nærmer lanseringen seg med stormskritt! Men en ting jeg har lurt noe jævlig på, veldig lenge nå, er: Hva hvis det er lenge siden jeg spilte gjennom Mass Effect 1, og jeg ikke husker alle valgene jeg gjorde med den karakteren? Kommer det til å være en liste hvor det står hvilke valg jeg gjorde, eller noe lignende? Er det ikke bare å spille gjennom ME1 om igjen? Når det gjelder hva vi får med forhåndsbestilte jeg Dragon Age (selvsagt) og fikk med Blood Dragon Armor der. Den koden gjelder både for DA og Mass Effect 2, så en ny armor venter på meg der. For tiden storkoser jeg meg med The Saboteur og Dragon Age, og har forhåndsbestilt Star Trek Online (så jeg for starte 29. januar). Har strengt tatt verken tid eller penger til Mass Effect 2 på lanseringsdatoen, men det er jo Mass Effect 2... For å si det på den måten. Dama vil ha forlovelsesringer. Jeg vil ha Mass Effect 2. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bare spill igjennom på nytt! Jeg raste igjennom ME1 i løpet av to kvelder, ca 8 timer til sammen. Gjorde kun main story for å kunne fortsette i "min verden". Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Skulle ønske det gikk ann å gå gjennom Mass Effect uten å måtte spille "gameplayet" (skytingen osv), og heller bare gå gjennom alle dialogene osv DA hadde jeg orket å spille gjennom spillet en gang til. I stedet får jeg bare håpe Bioware har laget en funksjon som viser hvilke valg man gjorde med karakteren man spilte gjennom Mass Effect med, når man importerer den til Mass Effect 2. Hvis ikke blir jeg skuffet, for jeg husker INGEN av valgene jeg gjorde med min første karakter, utenom at jeg prøvde å spille den som "meg selv" (altså good guy ). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hva med å stille ned vanskelighetsgraden til det enkleste og pløy igjennom? Du må nok ta kampene, men da får du også alle kommentarene fra hjelperne dine. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Tror det ligger en speed run på youtube hvor en fyr klarer det på 3,5 timer. Så jeg synes du bør spille igjennom en gang til Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva mass effect på 3,5 timer... hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fullt mulig om man kun tar historien, vet nøyaktig hva man skal gjøre, hopper over dialog og cut-scenes så bra som mulig og så videre. Selv er jeg seks timer inn og på Ilos, men jeg plagdes mye med Bring down the sky og tok meg god tid på The Citadel. Det er mange som tar Super Mario 64 på en tyve minutter og raskere, skjønt de fleste har litt småtriks og leketøy for å hjelpe til. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Og der var Mass Effect 2 ute på diverse sites. Jeg har nå kjøpt collectors edition uansett, men trangen er så stoooooor.... Nei! Jeg er ikke så svak. Må vente!!! Vente!!! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Gjør som jeg og kjøp en klassiker du gikk glipp av for en billig penge. Selv spiller jeg Deadly Creatures på Wii. Kjøpte det for kr 150,- på Platekompaniet, og det er verdt hver krone. (kjøpte også Alone in the dark til kr 100, men det snakker vi ikke så høyt om... jeg skjemmes...) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Gjør som jeg og kjøp en klassiker du gikk glipp av for en billig penge. Selv spiller jeg Deadly Creatures på Wii. Kjøpte det for kr 150,- på Platekompaniet, og det er verdt hver krone. (kjøpte også Alone in the dark til kr 100, men det snakker vi ikke så høyt om... jeg skjemmes...) God idé! Så jeg har akkurat kjøpt begge King´s Bounty spillene for 100 kroner You can´t tempt me, mister Mass Effect! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg slapper av på pc'en eller spiller dragonage jeg. Skal ha det til xbox, og vet ikke om pc'en min takler det, dessuten, så er jeg ikke så fan av piratkopiering. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Den offisielle traileren - alle må se!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 22,3% ca 1d5t igjen visstnok.. regner med jeg ikke er den eneste? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Etter å ha testet det litt så er det svært liten tvil i hva jeg kommer til å gjøre den 28 Januar Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mass Effect 2 Review er ute NÅ!! Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Jaja, jeg driver fortsatt og venter .. nettet mitt er så forbanna treigt, I guess. Uansett, utifra det de som har fått spilt det nå så er gameplayet i ME2 IKKE så bra som Bioware lovet. Hvilket ikke overrasker meg overhodet. Bioware er elendige på gameplay. Det sier jeg etter å ha spilt Jade Empire, KOTOR, Dragon Age og Mass Effect, og kost meg masse med dialoger og en fantastisk story, men samtidig måttet tvinge meg gjennom ganske så kjedelig, repetiv combat. Men jeg tror ME2 vil ha den beste combaten av alle spillene dems hittil, uten at det allikevel klarer å leve opp til lovnaden Bioware ga om at gameplayet "skulle måle seg med de største skytespillene på markedet". Jeg leste forresten et sted at Bioware vurderer å en gang lage et spill UTEN combat, kun dialog osv. Det synes jeg ville vært en kul ide. Endret 23. januar 2010 av PIN-kode Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jaja, jeg driver fortsatt og venter .. nettet mitt er så forbanna treigt, I guess. Uansett, utifra det de som har fått spilt det nå så er gameplayet i ME2 IKKE så bra som Bioware lovet. Hvilket ikke overrasker meg overhodet. Bioware er elendige på gameplay. Det sier jeg etter å ha spilt Jade Empire, KOTOR, Dragon Age og Mass Effect, og kost meg masse med dialoger og en fantastisk story, men samtidig måttet tvinge meg gjennom ganske så kjedelig, repetiv combat. Men jeg tror ME2 vil ha den beste combaten av alle spillene dems hittil, uten at det allikevel klarer å leve opp til lovnaden Bioware ga om at gameplayet "skulle måle seg med de største skytespillene på markedet". Jeg leste forresten et sted at Bioware vurderer å en gang lage et spill UTEN combat, kun dialog osv. Det synes jeg ville vært en kul ide. Da vil jeg si at de tar feil med tanke på gameplayet. Jeg klarte ikke vente likevel, og siden jeg har bestilt collectors edition, så har jeg god samvittighet. Jeg har spilt i ca 5 timer, og jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker absolutt alle aspekter ved spillet. Mye er endret siden det første spillet, men dæven så gode endringer de har gjort. Anbefaler å skru opp volumet når dere spiller dette fantastiske spillet, for dette er så episk at man får tårer i øynene stadig vekk. Jeg skal benke meg foran skjermen om noen timer igjen Ps. Ikke tro på alle som whiner på diverse forum. Tenk heller selv, og finn ut om ME2 er et spill for deg eller ikke. For meg, som elsker all things Mass Effect, så var dette som å dø og komme til himmelen! Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har tenkt å kjøpe vanlige versjonen av Mass Effect 2, fordi eg er ikke så hipp på alt tull som følger med i Collectors Edition osv. Men det er 1 ting som er avgjerende for meg, og det er "Specialized Cerberus Network Access Card". Visst dette er noe som har innvirkning på gamplayet(aka DLC osv), så tror eg nesten eg er nødt å tvinge meg på CE-bølgen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå