Gå til innhold

Tråden om mass effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoilers er nødvendig, da det faktisk ikke er alle som har tid til å fullføre spillet før det har vært ute i en uke. Vent minst en måned før man kutter ned på Spoiler-bruken.

 

Nå har jeg fullført mitt første run.

Tali fikk en rakett i hodet. :( Miranda døde. :( Ms Chambers døde og. :( CURSEEEEES!

 

Lenke til kommentar

Er ikke like moro andre runde :p

Riktignok så er Adept dødsmoro med fult oppgradert skills.

først tar jeg pull, der etter slenger jeg på en push og ser folk fly av gårde <3. Det beste er når de skriker "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" :D

 

ps. krogans er kjedelige. De tåler for mye.

Endret av Slurpee
Lenke til kommentar
At man både kan miste og beholde alle, vil ikke dette gjøre det veldig vanskelig for Bioware å lage Mass Effect 3?

I 1-eren kan du miste Wrex. Hvordan det påvirker historien i ME2 vet jeg ikke, da jeg ikke har prøvd med død Wrex-save. Men det er ikke verre enn at lignende løsninger som det blir gjort.

 

Systemet blir dog litt rotete, da man må ha en save fra ME1 for å lage en save i ME2 for å spille ME3 slik man vil.

Håper på en skikkelig løsning fra BioWare som lar deg selv bestemme hvilken valg som skal ha blitt gjort i de tidligere spillene.

 

 

Noen som forresten ser frem til vennlige Geth-hærer i ME3?

 

Lenke til kommentar
At man både kan miste og beholde alle, vil ikke dette gjøre det veldig vanskelig for Bioware å lage Mass Effect 3?

I 1-eren kan du miste Wrex. Hvordan det påvirker historien i ME2 vet jeg ikke, da jeg ikke har prøvd med død Wrex-save. Men det er ikke verre enn at lignende løsninger som det blir gjort.

 

Systemet blir dog litt rotete, da man må ha en save fra ME1 for å lage en save i ME2 for å spille ME3 slik man vil.

Håper på en skikkelig løsning fra BioWare som lar deg selv bestemme hvilken valg som skal ha blitt gjort i de tidligere spillene.

 

 

Noen som forresten ser frem til vennlige Geth-hærer i ME3?

 

Hvorvidt du drepte wrex eller ikke avgjør om det er han eller broren som er høvding blandt kroganene når du skal ta loyalityoppdraget til Grunt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...