iSimen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nei, det er ikke mulig, det skjer uansett hvor mye beskyttelse du har. Også, er det nødvendig med spoilere nå? Spillet har kommet ut, og mange har gjennomført det allerede. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Spoilers er nødvendig, da det faktisk ikke er alle som har tid til å fullføre spillet før det har vært ute i en uke. Vent minst en måned før man kutter ned på Spoiler-bruken. Nå har jeg fullført mitt første run. Tali fikk en rakett i hodet. Miranda døde. Ms Chambers døde og. CURSEEEEES! Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må/Burde jeg ha spilt 1'eren for å spille dette spillet? Gidder ikke lese gjennom tråden med tanke på spoilers Lenke til kommentar
fredes Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Må/Burde jeg ha spilt 1'eren for å spille dette spillet? Gidder ikke lese gjennom tråden med tanke på spoilers Absolutt ikke / (Ja/helst) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dette er andre del i en trilogi, så ja, du burde definitivt spille ME1 først. Du vil nok klare å følge med i historien i ME2 uten å ha spilt ME1, men det er veldig mange spoilere fra ME1 og referanser. For eksempel møter du mange av folkene fra ME1, og da mener jeg ikke bare de du har på laget. Lenke til kommentar
Pjaltwar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Synes ikke spillet var på høyde med 1'ern, men klart bra spill fordet. Slutten fikk meg til å sitte en del timer ekstra på natta enn jeg hadde tenkt, haha. Nå er det bare å vente 2år(?) på 3'ern.. Og btw: Ingen døde Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan klarte du det? Mordin døde hos meg. Hvem valgte du til de forskjellige oppgavene? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 uff no er det gjordt! døgna i går for å snu om døgnet og da kjøpte jeg Mass effect 2 Delux edition. Jeg låvet meg selv å ikke gjøre dette før jeg var ferdig med Dragon Age origin. Er vel bare spm om tid no før jeg synker inn i fristelsen. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Er ikke like moro andre runde Riktignok så er Adept dødsmoro med fult oppgradert skills. først tar jeg pull, der etter slenger jeg på en push og ser folk fly av gårde <3. Det beste er når de skriker "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" ps. krogans er kjedelige. De tåler for mye. Endret 2. februar 2010 av Slurpee Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Foretrekker "Slam" eller "Body Slam" eller hva den heter. Jacob tar Pull, og jeg tar bodyslam. Resultatet er at fienden blir kasta høyt i lufta før han smeller ned i bakken igjen. Elskverdig. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 spør igjen, kan noen utdype litt om de forskjellige klassene? hva er forskjellen på de, svakheter og styrke osv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 spør igjen, kan noen utdype litt om de forskjellige klassene? hva er forskjellen på de, svakheter og styrke osv? http://masseffect.wikia.com/wiki/Classes Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Joda. men problemet er at folka mine dør med en gang xD Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ferdig med første gjennomspilling. -Soldier -Stort sett Paragon -Alle overlevde Klar for en ny gjennomspilling som annen klasse, og fyre på med full renegade! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hmf. Jeg mista to kompanjonger, det irriterer. Lurer på hva jeg gjorde galt. Får se hvordan min andre gjennomgang blir, denne gangen som male paragon. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 At man både kan miste og beholde alle, vil ikke dette gjøre det veldig vanskelig for Bioware å lage Mass Effect 3? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 er det virkelig så få som spiller mass effect 2, eller er alle inne på gamer.no? Spillet er uansett helt fantastisk! Råeste spillet jeg har vært borti Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 At man både kan miste og beholde alle, vil ikke dette gjøre det veldig vanskelig for Bioware å lage Mass Effect 3? Egentlig ikke. De kan velge å finne opp nye karakterer. de MÅ ikke ha med de gamle, selv om det er artig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 At man både kan miste og beholde alle, vil ikke dette gjøre det veldig vanskelig for Bioware å lage Mass Effect 3? I 1-eren kan du miste Wrex. Hvordan det påvirker historien i ME2 vet jeg ikke, da jeg ikke har prøvd med død Wrex-save. Men det er ikke verre enn at lignende løsninger som det blir gjort. Systemet blir dog litt rotete, da man må ha en save fra ME1 for å lage en save i ME2 for å spille ME3 slik man vil. Håper på en skikkelig løsning fra BioWare som lar deg selv bestemme hvilken valg som skal ha blitt gjort i de tidligere spillene. Noen som forresten ser frem til vennlige Geth-hærer i ME3? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 At man både kan miste og beholde alle, vil ikke dette gjøre det veldig vanskelig for Bioware å lage Mass Effect 3? I 1-eren kan du miste Wrex. Hvordan det påvirker historien i ME2 vet jeg ikke, da jeg ikke har prøvd med død Wrex-save. Men det er ikke verre enn at lignende løsninger som det blir gjort. Systemet blir dog litt rotete, da man må ha en save fra ME1 for å lage en save i ME2 for å spille ME3 slik man vil. Håper på en skikkelig løsning fra BioWare som lar deg selv bestemme hvilken valg som skal ha blitt gjort i de tidligere spillene. Noen som forresten ser frem til vennlige Geth-hærer i ME3? Hvorvidt du drepte wrex eller ikke avgjør om det er han eller broren som er høvding blandt kroganene når du skal ta loyalityoppdraget til Grunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå