Gå til innhold

Tråden om mass effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå sitter jeg på PC-versjonen, men på venstre side er det vanligvis Snill, Investigate/Nøytral, Ond.

 

 

Er PC versjonen her også, dog er vel ikke noe forskjell fra X360 og PC versjonen vel? Er klar over at høyresiden er snill, nøytral, slem, fra topp til bunn. Men som sagt vært usikker på venstre siden er, bortsett fra "investigate" som lar meg grave ut mer info, men i tillegg til "investigate", så er det andre ting som pleier å stå på venstre siden.

 

En annen ting, renegade og paragon action, under samtaler, når du kan klikke venstre eller høyre museknapp for å gjøre en action i en samtale, til nå har jeg bare trykka når paragon muligheten har poppet opp, men tok nettopp og testa renegade muligheten/action under en samtale, og selv om det, så fikk jeg faktisk paragon poeng etter at sekvensen var over. Har hele tiden trodd at du får renegade poeng av renegade action og paragon av paragon action, men det ser ut som det varierer?

Lenke til kommentar

Kommer nok ann på hvilken handling det er snakk om.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Når jeg gjorde Loyalty-questen til doktoren, kom jeg over noen tullinger som stod og snakket til meg og hisset opp om Krogans gjenoppståelse etter de har blitt renset. Under samtalen skjøt jeg (renegade) en eksplosiv tank under plattformen han stod på, noe som gjorde at han tok fyr og brente opp. Renegade-poenger. Jeg reloadet og gjorde ingenting (og ventet 1 minutt, fyren prater jo verre enn prester) og endte opp med paragon-poenger.
Lenke til kommentar
Nå sitter jeg på PC-versjonen, men på venstre side er det vanligvis Snill, Investigate/Nøytral, Ond.

 

 

Er PC versjonen her også, dog er vel ikke noe forskjell fra X360 og PC versjonen vel? Er klar over at høyresiden er snill, nøytral, slem, fra topp til bunn. Men som sagt vært usikker på venstre siden er, bortsett fra "investigate" som lar meg grave ut mer info, men i tillegg til "investigate", så er det andre ting som pleier å stå på venstre siden.

 

En annen ting, renegade og paragon action, under samtaler, når du kan klikke venstre eller høyre museknapp for å gjøre en action i en samtale, til nå har jeg bare trykka når paragon muligheten har poppet opp, men tok nettopp og testa renegade muligheten/action under en samtale, og selv om det, så fikk jeg faktisk paragon poeng etter at sekvensen var over. Har hele tiden trodd at du får renegade poeng av renegade action og paragon av paragon action, men det ser ut som det varierer?

Egentlig så skal du få paragon/renegade hver gang det kommer en slik handling, eller når du velger rødt eller blått svar i samtaler.

Lenke til kommentar

Skjer veldig ofte at jeg får f.eks. +2 renegade points, +6 paragon points etter en vanlig samtale. Sikkert fordi jeg valgte et par "renegade"-svar en plass. Gidder ikke reloade hver samtale for å få max points altså. Det gjorde jeg i KOTOR2, og det endte med at jeg ble så lei av all save og reloadinga at jeg sluttet å spille.

Lenke til kommentar
Skjer veldig ofte at jeg får f.eks. +2 renegade points, +6 paragon points etter en vanlig samtale. Sikkert fordi jeg valgte et par "renegade"-svar en plass. Gidder ikke reloade hver samtale for å få max points altså. Det gjorde jeg i KOTOR2, og det endte med at jeg ble så lei av all save og reloadinga at jeg sluttet å spille.

Det er jo litt av vitsen med et spill, spesielt rpg. Ting skal gå som det går, hvis du gjør noe feil, så skal ikke det reloades, med mindre du dør.

Lenke til kommentar
Er dette opplegget med vanskelig valg bare en bløff? Har hentet professoren og Archangel, men har så langt ikke opplevd noe form vanskelige valgmuligheter eller spesielle dialoger.

Du har fortsatt ikke spilt nok til at man kan si noe generelt om spillet... du kommer nok til noen vanskelige valg etterhvert

Lenke til kommentar

Er det mulig på noen som helst måte å forhindre Normandy SR2 kræsje på Collector's Basen i slutten av spillet. Har oppgradert både materiale(hull), våpen, skjold også kanskje en til ting, men ikkje heilt sikker. Også har eg oppgradert drivstoff tank og probe kapasitet, men det har vel ingenting med det å gjere

Endret av Rgr00n
Lenke til kommentar

Er det mulig på noen som helst måte å forhindre Normandy SR2 kræsje på Collector's Basen i slutten av spillet. Har oppgradert både materiale(hull), våpen, skjold også kanskje en til ting, men ikkje heilt sikker. Også har eg oppgradert drivstoff tank og probe kapasitet, men det har vel ingenting med det å gjere

 

Tviler. Oppgraderte alt jeg også. Kanskje fly rundt til alle stedene og se om det er noen skip-upgrades som du har gått glipp av. Skal gjøre det selv når jeg orker

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...