perpetrus382 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg likte/liker både Mot i brøstet og Karl & co, men DETTE var skuffende. Jeg lo ikke én gang.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Så første episode i dag.. Holdt på å kjede meg i hjel, og mot slutten gidda jeg rett å slett ikke å se mer. Elendig. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Carl & co. og Mot i Brøstet er uendelig mye bedre enn den nye serien. Jeg for min del har storkost meg med begge de første seriene, synes det er morro at noen gidder å lage noen litt "barnslige" komiserier som de. Det jeg så i går var jo bare piss. Ok, med unntak av den scenen hvor butleren sang Mamma Mia (den var faktisk litt morsom, men ikke hysterisk). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Noen plass denne episoden kan ses? Virker så dårlig at dette må eg se Endret 24. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Noen plass denne episoden kan ses? Virker så dårlig at dette må eg se Kan jo prøve TV 2 Sumo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen plass denne episoden kan ses? Virker så dårlig at dette må eg se TV2Sumo tipper jeg Var ikke helt bra dette nei, lo et par ganger da. Men kona hans var bare irriterende og halvparten av skuespillerene var verre enn hotel-cæsargjengen Lenke til kommentar
4D Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ikke morsomt kjedelig ja Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Håper formuen til Karl går til helvete i de neste episodene, slik at den god gamle Karl kommer tilbake. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 eneste som var litt morsomt var Sundqvist, ingenting annet Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Uten Oppsahl og Nordin, kan ikke oppfølger'n bli no' fin! Mot i brøstet var konge, karl&co var helt ok, men ikke sånn at jeg setter meg forran fjernsynet på en lørdag klokka 1930(?) å ser. Karl III var helt bånn. Så første del på mandag, stor skuffelse Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De tapte seg på og ikke kjøre sitcom... Det var sjarmen med denne serien om du spør meg. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 De tapte seg på og ikke kjøre sitcom... Det var sjarmen med denne serien om du spør meg. Ja, eg savnet publikum i salen. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De burde hatt publikum. Synes første var ganske morsom, men den manglet et eller annet. Kanskje er det det forholdet mellom Karl og de andre hvor de både hater og liker hverandre? Glemmer ikke den gangen Karl sier til en handikappa Nils som ringer ned for å mase om mat: SPIS MADRASSEN DIN! Mot i brøstet og Karl og Co var utvilsomt bedre, men kan ikke si noe sikkert da det bare har vært vist to episoder av Karl III. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan kan man mene at man burde ja publikum i salen? Samtlige tv-serier som har det, mister automatisk litt av det gøyale. Seinfeld f.eks er en awesome serie, men gud så mye bedre den hadde vært uten latter etter hver punchline. Scrubs kjører ikke på med slikt tull, og gud så mye morsommere det automatisk blir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I told you so , but nobody listened Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Hvordan kan man mene at man burde ja publikum i salen? Samtlige tv-serier som har det, mister automatisk litt av det gøyale. Seinfeld f.eks er en awesome serie, men gud så mye bedre den hadde vært uten latter etter hver punchline. Scrubs kjører ikke på med slikt tull, og gud så mye morsommere det automatisk blir. Nokre serier er det betre på, som du nevnte Scrubs, den er bedre uten publikum i salen. Men serier som Karl III går med ein gang over i ein seriøs tone som nærmest dreper humoren. Personlig trur eg ikkje Mot i Brøstet og Karl & Co hadde vore like morsomme uten publikum i salen. PS: For dei som liker å sjå Mot i Brøstet og Karl & Co kan sjå på TV Zebra i kvardagen kl. 19.00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Um , tror folk flest vet det.....det blir jo sendt i reprise til jordas undergang liksom...når var det det skulle skje liksom , 2012 ? Endret 26. februar 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Um , tror folk flest vet det.....det blir jo sendt i reprise til jordas undergang liksom...når var det det skulle skje liksom , 2012 ? Er ikkje sikkert alle veit det Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 For noe piss! Orket ikke mer enn 10min, ble ganske skuffet til tross for å ha null forventninger (det går visst an)! Ventet på gamle Karl jeg og, men den oppførselen kom aldri (der den burde iallefall av de 10min). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Synes Scrubs blir for sært , vil heller ha publikum , det øker stemninga. Dog kan publikum være litt høylytte......Bundy f.eks lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå