Gå til innhold

Karl III - Oppfølgeren til Mot i Brøstet og Karl & Co


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carl & co. og Mot i Brøstet er uendelig mye bedre enn den nye serien. Jeg for min del har storkost meg med begge de første seriene, synes det er morro at noen gidder å lage noen litt "barnslige" komiserier som de. Det jeg så i går var jo bare piss. Ok, med unntak av den scenen hvor butleren sang Mamma Mia (den var faktisk litt morsom, men ikke hysterisk).

Lenke til kommentar

De burde hatt publikum. Synes første var ganske morsom, men den manglet et eller annet. Kanskje er det det forholdet mellom Karl og de andre hvor de både hater og liker hverandre? Glemmer ikke den gangen Karl sier til en handikappa Nils som ringer ned for å mase om mat: SPIS MADRASSEN DIN! Mot i brøstet og Karl og Co var utvilsomt bedre, men kan ikke si noe sikkert da det bare har vært vist to episoder av Karl III.

Lenke til kommentar
Hvordan kan man mene at man burde ja publikum i salen? Samtlige tv-serier som har det, mister automatisk litt av det gøyale. Seinfeld f.eks er en awesome serie, men gud så mye bedre den hadde vært uten latter etter hver punchline. Scrubs kjører ikke på med slikt tull, og gud så mye morsommere det automatisk blir.

Nokre serier er det betre på, som du nevnte Scrubs, den er bedre uten publikum i salen. Men serier som Karl III går med ein gang over i ein seriøs tone som nærmest dreper humoren. Personlig trur eg ikkje Mot i Brøstet og Karl & Co hadde vore like morsomme uten publikum i salen.

 

PS: For dei som liker å sjå Mot i Brøstet og Karl & Co kan sjå på TV Zebra i kvardagen kl. 19.00 ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Um , tror folk flest vet det.....det blir jo sendt i reprise til jordas undergang liksom...når var det det skulle skje liksom , 2012 ?

 

;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Synes Scrubs blir for sært , vil heller ha publikum , det øker stemninga.

 

Dog kan publikum være litt høylytte......Bundy f.eks lol ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...