Carlgutt Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Herregud så sykt ”ikke morsomt” de prøver jo ikke engang. Jeg blir bare sittende her å se på uten å føle noen som helst ting. En annen ting var det ikke litt rart at alle navnene i inntroen var skrevet med små forbokstaver? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Herregud så sykt ”ikke morsomt” de prøver jo ikke engang. Jeg blir bare sittende her å se på uten å føle noen som helst ting. En annen ting var det ikke litt rart at alle navnene i inntroen var skrevet med små forbokstaver? Rart? Nei Irriterende? Ja Det er ikke morsomt i det hele tatt, makan til jallaserie. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg syns absolutt noe av det var morsomt, bl.a med Petter Stordalen, men det finnes nok grenser ja Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 faen flira litt nå når butleren sang mamma mi..åhh så tragisk.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg kan ikke si at jeg ble overbegeistret Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ehm, det sugde.. ikke akuratt fristende å se de neste episodene, skulle det være et Humorprogram? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Var det dårligere enn Karl & Co? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du har ikke sett noe lignende i allefall. Tore Ryen kan legge seg nå. Lenke til kommentar
Murto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Var genialt når butleren kom i ferieantrekket, men utenom det var det helt middelmådig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skuffende. Skuespillere som ikke passet helt, og som spilte dårlig. Karl er ikke akkurat den samme typen som man ser i K&C og Mot i brøstet. Var mange steder jeg tenkte "nå kommer den gode gamle kal som kjefter" men nei.... fattig,. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fikk ikke se det, men etter kommentarene å dømme ser det ikke ut som om jeg gikk glipp av noe. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fikk ikke se det, men etter kommentarene å dømme ser det ikke ut som om jeg gikk glipp av noe. Ikke vært å se heller. Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Mot i brøstet og Karl & co er ingen kvalitetsserier, men de har på en måte en egen sjarm. Denne sjarmen er sporløst borte i Karl III. Dette var veldig skuffende. Det meste med serien stinker lavproduksjon og hastverksarbeid. Og hvor ble det av humoren? Det eneste som egentlig veier litt opp er scenene med Bjørn Sundquist. Tviler på at jeg kommer til å følge med videre, med mindre ting skulle ta seg opp veldig. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Synes det var meget underholdene jeg! Lo godt flere ganger :!: blir nok enda bedre i de kommende episodene også! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er like morsomt å se ut av vinduet som å se på denne serien. Man sitter og venter på at noe skal skje, men nei... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Hadde ikkje store forventninger, men dette var dårlig. Karl er ikkje den samme som før, humoren er totalt borte, det var vel 2-3 forsøk på å være morsom. Det var tregt, og eg venta bare på at noko skulle skje, men ingenting skjedde... Veldig skuffende. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg er enig med flertallet her at denne serien ikke var noe særlig bra. men jeg kommer uansett til å se noen par episoder til før jeg gir den helt opp. For alt vi vet kan den komme seg etterhvert Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Utrolig dårlig regi på denne nye serien, de spretter plutselig mellom scener og humoren er ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Serien sugde. Ganske skuffa. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Meget begredelig, jeg så bare 2. episode. Men jeg tviler på at jeg skal se fler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå