Sovende Panda Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 "Karl den tredje" er oppfølgeren til dei kjente komiseriene Mot i Brøstet og Karl & Co, med hissigproppen Karl Reverud som hovedperson. Denne gangen er Karl endelig blitt mangemillionær takket være svenskehandel. Han har kjøpt seg penthouse-leilighet på Aker Brygge, der han bor med sin kone og nyansatte butler. Se filmen hos Youtube Håper og trur det er nokre Mot i Brøstet og Karl & Co fan som har tenkt å sjå den nye serien. Kva forhåpninger har dere til den nye serien? Karl den tredje starter på TV2 den 23. Februar kl. 20.00. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gjør det? GJØR DET?! Nei. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Naboen på nye eventyr Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er det rart verden går til helvete når folk sitter og ser på sånt søppel? Tore Ryen er en skamplett for hele TV-verden. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Visste ikke at de begynte på mandag allerede, skal nok få med meg det. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er det rart verden går til helvete når folk sitter og ser på sånt søppel?Tore Ryen er en skamplett for hele TV-verden. Ja, det er ufattelig dårlig. Skuffende av Bjørn Sundquist å være med på dette. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 greit nok at serien ofte er meget flat og meget barnslig (spesielt mot i brøstet), men grunnen til at det er morsomt/gøy å ae på er at man har mange gode skuspillere som gjør jobben sin godt.. kunn like godt ha vert "sketcher". de sier jo at serien får litt mer tyngde og jeg håper da virkelig det.. vi får se. jeg går inn med et positivt sinn og gleder meg litt av den grunn Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er det rart verden går til helvete når folk sitter og ser på sånt søppel?Tore Ryen er en skamplett for hele TV-verden. Hadde det ikke vært vidunderlig om verden ikke hadde større problemer enn sitcoms av tvilsom kvalitet? Jeg likte Mot i brøstet når jeg var adskilling yngre og barnsligere, men Karl & Co fenget aldri. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hele dette konsernet her er etter min mening tragisk. Men med Bjørn Sundquist og Håvard Bakke? Sign me up! Jeg må ihvetfall prøve ut første episode. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skal se første episode. Liker jeg det skal jeg følge med på det. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 men grunnen til at det er morsomt/gøy å ae på er at man har mange gode skuspillere som gjør jobben sin godt.. Hæ? Seriøst? Mener du virkelig det? Er det mulig? Du mener vel det er godt skuespill i Hotel Cæsar også? Skuespillet i Mot i brøstet/Karl og co er forferdelig platt. Jeg veksler mellom å få latterkrampe og å være kvalm av det dårlige skuespillet de gangene jeg blir utsatt for makkverket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Synes Karl & Co er ganske bra......denne blir nok neppe en suksess uten gode bi-roller slik som Ulf eller Smestad (god rest his soul !) Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Har kost med å sjå Karl & Co og Mot i Brøstet, synes dei er veldig gode serier. Er litt skeptisk til korleis det blir uten personer som Nils og Ulf, men trur det blir kjekt å sjå Karl III også. Det sendes 2 episoder i kveld som starter kl.20.00. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Nå har det begynt. Det er enda dårligere enn forventet, vil jeg si. Det er så platt, teatralsk, uoriginalt og direkte flaut at jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke har skrudd av enda. Endret 23. februar 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hadde ingen forventinger etter katastrofen som var Holms, men dette... dette er så langt det største oppkastet av et TV-program (med unntak av 99% av reality) jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er jo bare noe piss o_O Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg dro faktisk ikke på smilebåndet èn gang. Det var direkte umorsomt. Tore Ryen har aldri lagd noe morsomt, og han feiler grovt denne gangen også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg dro faktisk ikke på smilebåndet èn gang. Det var direkte umorsomt. Tore Ryen har aldri lagd noe morsomt, og han feiler grovt denne gangen også. Enig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå