Gå til innhold

Karl III - Oppfølgeren til Mot i Brøstet og Karl & Co


Anbefalte innlegg

"Karl den tredje" er oppfølgeren til dei kjente komiseriene Mot i Brøstet og Karl & Co, med hissigproppen Karl Reverud som hovedperson. Denne gangen er Karl endelig blitt mangemillionær takket være svenskehandel. Han har kjøpt seg penthouse-leilighet på Aker Brygge, der han bor med sin kone og nyansatte butler.

 

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Håper og trur det er nokre Mot i Brøstet og Karl & Co fan som har tenkt å sjå den nye serien.

Kva forhåpninger har dere til den nye serien?

 

Karl den tredje starter på TV2 den 23. Februar kl. 20.00.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

greit nok at serien ofte er meget flat og meget barnslig (spesielt mot i brøstet), men grunnen til at det er morsomt/gøy å ae på er at man har mange gode skuspillere som gjør jobben sin godt.. kunn like godt ha vert "sketcher". de sier jo at serien får litt mer tyngde og jeg håper da virkelig det..

 

vi får se. jeg går inn med et positivt sinn og gleder meg litt av den grunn :)

Lenke til kommentar
Er det rart verden går til helvete når folk sitter og ser på sånt søppel?

Tore Ryen er en skamplett for hele TV-verden.

Hadde det ikke vært vidunderlig om verden ikke hadde større problemer enn sitcoms av tvilsom kvalitet?

 

Jeg likte Mot i brøstet når jeg var adskilling yngre og barnsligere, men Karl & Co fenget aldri.

Lenke til kommentar
men grunnen til at det er morsomt/gøy å ae på er at man har mange gode skuspillere som gjør jobben sin godt..

 

Hæ? Seriøst?

Mener du virkelig det? Er det mulig? Du mener vel det er godt skuespill i Hotel Cæsar også?

Skuespillet i Mot i brøstet/Karl og co er forferdelig platt. Jeg veksler mellom å få latterkrampe og å være kvalm av det dårlige skuespillet de gangene jeg blir utsatt for makkverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...