Gjespa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei Pga nytt familiemedlem melder behovet for eit videokamera seg. Eg tek masse stillbileter (DSLR) og brukar helst pengane der. Novice når det gjeld videokamera og tenkjer då at eg ikkje treng alle mogelege finessar. Kan nokon hjelpe meg? Sjølvsagt mest mogeleg for billegast penge.... Tenkte på eit videokamera til under 2500. Vi har forresten full HD tv. Eg har lese guiden her med stor interesse, men ser at då må ein opp i ein høgare prisklasse og akkurat no passar det dårleg. Anyone? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei Pga nytt familiemedlem melder behovet for eit videokamera seg. Eg tek masse stillbileter (DSLR) og brukar helst pengane der. Novice når det gjeld videokamera og tenkjer då at eg ikkje treng alle mogelege finessar. Kan nokon hjelpe meg? Sjølvsagt mest mogeleg for billegast penge.... Tenkte på eit videokamera til under 2500. Vi har forresten full HD tv. Eg har lese guiden her med stor interesse, men ser at då må ein opp i ein høgare prisklasse og akkurat no passar det dårleg. Anyone? Trådstarter selger kanskje sitt Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jeg vurderer Sony sx30 Billig, lite og lett kamera som lagerer på internt minne og memory stick. Den jeg har linket til har 4 GB innebygget minne. For kanskje 800,- mer får du 16 GB innebygget (sx50) . Har man en PC tilgjengelig holder 4 GB greit tenker jeg. Blir vel en time video eller noe på beste kvalitet. Om ikke litt mer. Dette kameraet filmer ikke i HD. Kameraet blir tilgjengelig i starten av mars. Endret 22. februar 2009 av ak50224 Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vurderer Sony sx30 Billig, lite og lett kamera som lagerer på internt minne og memory stick. Den jeg har linket til har 4 GB innebygget minne. For kanskje 800,- mer får du 16 GB innebygget (sx50) . Har man en PC tilgjengelig holder 4 GB greit tenker jeg. Blir vel en time video eller noe på beste kvalitet. Om ikke litt mer. Dette kameraet filmer ikke i HD. Kameraet blir tilgjengelig i starten av mars. 1/8 CCD gjør at kameraet helt sikkert er elendig til å filme inne. 1/3 eller større CMOS er minimum. Jeg ville prøvd å skaffe et brukt Canon HF100, eller HV20. Ev. HF100/HV20 Vixia (NTSC). NTSC har ingen betydning om man skal se på PC eller HD-TV. Unntatt hvis man skal filme ei lyspære. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 1/3 er jo ikke minimum. Det er kanskje minimum hvis man skal ha et veldig godt kamera. Er skeptisk til 1/8. Men 1/6 har jo gjort jobben greit i prisklassen lenge. Lenke til kommentar
Gjespa Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jeg vurderer Sony sx30 Billig, lite og lett kamera som lagerer på internt minne og memory stick. Den jeg har linket til har 4 GB innebygget minne. For kanskje 800,- mer får du 16 GB innebygget (sx50) . Har man en PC tilgjengelig holder 4 GB greit tenker jeg. Blir vel en time video eller noe på beste kvalitet. Om ikke litt mer. Dette kameraet filmer ikke i HD. Kameraet blir tilgjengelig i starten av mars. Eg har tenkt å unngå Sony pga at eg vil kunne bruke SD minnebrikke (same som DSLR kameraet mitt). Eg har forstått det slik at Sony brukar eigne brikker. Kva med dette: JVC GR-D860? Eigentleg vil eg ha eit med låg optisk zoom og 3ccd, men...det er for mykje forlangt kanskje? Har de andre forslag??? Jeg ville prøvd å skaffe et brukt Canon HF100, eller HV20. Ev. HF100/HV20 Vixia (NTSC). NTSC har ingen betydning om man skal se på PC eller HD-TV. Unntatt hvis man skal filme ei lyspære. Er det då best med eit brukt Canon HF100/HV20? Kva vil i tilfelle prisen på det ligge på? Endret 22. februar 2009 av Gjespa Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vurderer Sony sx30 Billig, lite og lett kamera som lagerer på internt minne og memory stick. Den jeg har linket til har 4 GB innebygget minne. For kanskje 800,- mer får du 16 GB innebygget (sx50) . Har man en PC tilgjengelig holder 4 GB greit tenker jeg. Blir vel en time video eller noe på beste kvalitet. Om ikke litt mer. Dette kameraet filmer ikke i HD. Kameraet blir tilgjengelig i starten av mars. Eg har tenkt å unngå Sony pga at eg vil kunne bruke SD minnebrikke (same som DSLR kameraet mitt). Eg har forstått det slik at Sony brukar eigne brikker. Kva med dette: JVC GR-D860? Eigentleg vil eg ha eit med låg optisk zoom og 3ccd, men...det er for mykje forlangt kanskje? Har de andre forslag??? Jeg ville prøvd å skaffe et brukt Canon HF100, eller HV20. Ev. HF100/HV20 Vixia (NTSC). NTSC har ingen betydning om man skal se på PC eller HD-TV. Unntatt hvis man skal filme ei lyspære. Er det då best med eit brukt Canon HF100/HV20? Kva vil i tilfelle prisen på det ligge på? HV20=MiniDV HF100=minnekort Samme videokvalitet. Søk på nett om pris Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Teip vil vel strengt tatt ha bedre kvalitet. Men du må nok være finesmekker for å se det. Hvis du skal redigere videoen, og ikke har ett kliss nytt beis av en PC, så er ikke HD på minnekort veien å gå. Det meste tar opp i avchd format, og dette formatet er tungt å bearbeide for alle datamaskiner. Lenke til kommentar
Gjespa Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Teip vil vel strengt tatt ha bedre kvalitet. Men du må nok være finesmekker for å se det. Hvis du skal redigere videoen, og ikke har ett kliss nytt beis av en PC, så er ikke HD på minnekort veien å gå. Det meste tar opp i avchd format, og dette formatet er tungt å bearbeide for alle datamaskiner. Vi har ein forholdsvis ny pc (1 år) og eg har ein ekstern harddisk, så eg er ikkje så engsteleg for plass. Tenkjer å rediger litt, men skal ikkje lage noko heilaftensfilmar . Eg har tenkt på tape sidan det framleis ser ut til å gje den beste kvaliteten (ukomprimert data). Er det nokon andre som har noko konkrete tips, utanom dei som er nemnde ovanfor. Lenke til kommentar
Gjespa Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Kva med nye kamera? Ingen som har tips? Eg har sett litt på Finn.no etter brukte videokamera, men det er lite som er lagt ut eller modellar eg ikkje veit noko om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå