Gå til innhold

EEE Top erfaringer

Anbefalte innlegg

Bestilte meg en EEETop for et par dager siden, og skal hente den på posten i dag.

Ser at den ikke har blitt særlig diskutert her på forumet. Er litt interessert i å høre andres erfaringer.

Noen som har den? Tenkte det kunne være fint med noen tips til programmer til typisk stuebruk for denne (spille av musikk, videochat og andre morsomme programmer). Synes hvertfall Crayon Physics Deluxe ser ganske kult ut.

Ønsker i hovedsak å bruke den uten tastatur. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så mye respons her, men tenkte det kunne være greit for potensielle kjøpere å vite at maskinen er enkel å åpne for oppgradering av RAM og harddisk.

Legger ved et bilde av maskinen åpnet og med 1gb ekstra ram installert (2gb totalt):

post-144576-1235558643_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei du! Maskinen kom med norsk xp uten mulighet til å velge språk ved installering. Dette irriterer meg litt, da jeg foretrekker den engelske versjonen.

Bruker maskinen stort sett til web og musikk, noe jeg synes den fungerer veldig greit til. Synes forøvrig touchsckjermen fungerer veldig bra.

Tror faktisk jeg aldri har hørt noe viftestøy fra den, så absolutt ingenting å utsette på det feltet heller.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...