Gå til innhold

Office Genuine Advantage


lynx55

Anbefalte innlegg

Har problemer med Office Genuine Advantage, kjøpte min Microsoft Office XP

Professional + Service Pack 2 - full pakke i mai 2003, programmet ble

aktivert når jeg kjøpte det. Nå stryker det på valideringen, har allerede

kostet meg mange timer uten at jeg har lykkes med å få det til. Har prøvd å finne epostadresse til Microsoft, men har ikke lykkes. Regner med at

Microsoft betaler for de timene jeg bruker på å få til dette - for dette er

ikke noe jeg har bedt om. Telefonstøtten er jo bare mellom 08.00 og 17.00 og

i den tiden har ikke jeg mulighet til å ta kontakt.

Kanskje det er noen på dette forumet som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...