lynx55 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har problemer med Office Genuine Advantage, kjøpte min Microsoft Office XP Professional + Service Pack 2 - full pakke i mai 2003, programmet ble aktivert når jeg kjøpte det. Nå stryker det på valideringen, har allerede kostet meg mange timer uten at jeg har lykkes med å få det til. Har prøvd å finne epostadresse til Microsoft, men har ikke lykkes. Regner med at Microsoft betaler for de timene jeg bruker på å få til dette - for dette er ikke noe jeg har bedt om. Telefonstøtten er jo bare mellom 08.00 og 17.00 og i den tiden har ikke jeg mulighet til å ta kontakt. Kanskje det er noen på dette forumet som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå