alltidfeilmedpc Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja da var det helg igjen og jeg skulle jobbe hele helgen med pcen, men hva skjer så klart Jo den vil ikke fungere! Helt plutselig dukket det her opp, gang på gang. Har sikkert restartet pcen 300 ganger i løpet av 7 timer. Kan noen være så snill og hjelpe meg med dette problemet, det hadde jeg virkelig satt pris på! Sender med bildet av problemet/ feilmeldingen, så ser dere.. Takk Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 har du prøvd å starte opp i feks safe modus med nettverk trykk f8 under boot når skjermen viser oppstartsbilde Lenke til kommentar
troari Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Virker som det har sammen heng med ram. Prøv å ta ut en brikke av gangen. Eventuelt se på innstillinger til ram i Bios. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 mulig det er rammen ,men tenkte siden det står driver inkl i feilmeldingen.. da jeg hadde problemer med ram og BSOD så stod det page fault in non paged aerea elns Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvis det er driver er det bare å gå i device manager i sikkerhetsmodus og avinstallere alt. Lenke til kommentar
alltidfeilmedpc Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 ok, men hvilke instillinger skal jeg se etter på bios osv hva skal endres? ja jeg kommer inn på sikkerhetsmodus, men hva skal jeg så gjøre? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Høyreklikk min datamaskin > properties > device manager. (hvis du har windows 7/vista) Så høyreklikker du på det du installerte sist ( av lyddriver, skjermkort driver, eller hva nå problemet kan være) og avinstaller (+slett drivere) Jeg tror du kan avinstallere alt der, og restarte. Så kommer alt på nytt igjen, bare uten bluescreen. Lenke til kommentar
alltidfeilmedpc Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 ok skal prøve dette. En annen ting som jeg lurer på anng dette, men som jeg ikke er sikker på.. laptopen min pleier og stå fast hjemme på kontoret der jeg har koblet den opp til 2 eksterne hardisker. Og nå denne helgen, tok jeg med laptopen bort til en kolega for å jobbe, men da kommer som sagt den bluscreen tingen opp. Kan dette ha noe med at de eksterne hardiskene ikke er kobla til? at pcen reagerer på det? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 det skal ikke ha noe å si nei.... for sikkerhets skyld kan du sjekke i bios om oppstartsrekkefølgen er slik den bør være. harddisk først og cd rom som nr 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå