Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i snart 2 år, ingen respons fra jenta.

Gjest Guest_tom_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_tom_*

Jeg møtte ei jente der jeg begynte å jobbe for snart 2 år siden. Falt pladask for denne jenta hun er den først jeg virkelig har følt noe for, hadde aldri visst hvordan det kunne krible i magen bare av å høre henne si hei på jobb. Har aldri vært i ett forhold, aldri hatt en kjæreste og syntes det var helt fantastisk at jeg kanskje hadde funnet ei jente. Jeg er selv i begynnelsen av 20 årene forøvrig. Formidlet mine følelser på en pen måte og spurte om hun ikke ville være med ut på middag, fikk da en unnskyldning for at hun ikke kunne og at hun ikke var på utkikk etter noen kjæreste på den tiden.

Jeg tenkte som så at jaja, jeg skulle ikke gi opp men alle forsøk senere har vært tafatte, har vel egentlig skjønt at dette ikke blir noe av men jeg klarer ikke slutte å tenke på henne, vi hadde ett veldig fint jobb forhold som venner og hun åpnet opp veldig om alt mulig rart, og det hjalp ikke spesielt på hva jeg følte, da jeg ikke har noe erfaring vil jeg ikke si jeg elsker henne men det er ihvertfall noe veldig sterkt jeg føler for henne. Hun er det siste jeg tenker på før jeg sovner og det går ikke en dag uten at jeg tenker på om hun har det bra eller hva hun gjør. Hun er i midten av 20 årene og har ett barn fra ett tidligere forhold.

Jeg har ofte tenkt at dette kanskje ville være å ta vann over hodet men jo mer jeg har tenkt på det jo mer ville jeg ha henne, jeg ser ingen nedsider ved at hun har barn, tvertimot. Jeg ser henne støtt og stadig og vi snakker løst om det meste men jeg tror hun ser lett at jeg fortsatt er interessert i henne så hun holder praten til det generelle. Jeg begynner å tro at jeg grenser til det vannvittige med dette, at jeg burde heller bare skyve det under bordet å gå videre men på den andre siden så er den stemmen i hodet som sier att hun er alt jeg noen gang villet ha. Jeg blir snart gal.

Vet vel ikke helt hva jeg mener dere her på forumet skal bidra med men da jeg nok en kveld ikke fikk sove pga av dette ville jeg skrible ned noe.

Hilsen meg, en litt trist mann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...