Archeron Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har bestilt meg ny hdtv (Samsung LE46A656) og skal hente den på posten i morgen. På veien hjem må jeg handle noen kabler så jeg slipper å dra ut en ekstra tur. Jeg skal koble min PS3 på tv'en, men med lyden på surroundforsterker. Har aldri vært borti HDMI før, men jeg har skjønt det slik at HDMI overfører både lyd og bilde i samme kabel til tv'en. Da kan jeg vel ikke bruke en HDMI? Hvordan er det lurt å koble dette for å få digitalt bilde og god lyd? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 kjøp hdmi kabel, det er den beste kabelen foreløpig å koble ihop digitale lyd og bildekilder, men du trenger ikke å kjøpe den dyreste. det er ikke forskjell på de (jmf forbrukerinspektørene) en til 90 kr er like god som en til 1500 kr men med hdmi kabelen opp i tv-en får du bare lyd og bilde på tv-en din for å koble til et surround-anlegg så kjøper du deg en optisk kabel (du har helt sikkert uttak for det bak på anlegget) då blir det bra greier vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå