aml15 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei! kjøpte meg akkurat en ny cpu til min gamle pc. Jeg skal da bruke det gamle hovedkortet, med en ny cpu Hovedkortet heter MSI k9vgm-v cpu er athlon 64 x2 6000+ 89w Ser på siden til msi at dette kortet skal kunne bruke denne cpu fra og med bios verson 1.8. ( har dobbelsjekket at jeg har verson 1.8 inst på hovedkortet!) Men når jeg monterer den nye cpu`n så skjer det ikke en dritt! ikke kommer det noe bilde og ikke kommer det det lille pipet som pleier og komme sånn ca 0.5 sec før skjermen slår seg på, Jeg kan ikke høre at det skjer noe annet en at hdène og viftene begynner og spinne ( så er ikke bare skjermen som ikke funker!) Så da ble det og putte i den gamle athlon 64 3200+ cpu og da funker det som det skal igjen.. Så da sitter jeg her da.. med en cpu jeg ikek får til og funke!! er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? ( for alt jeg vet så kan den nye cpu`n være blåst fra fabrikk? Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Finnes det en nyere bios da? Isåfall kan du jo flashe til den uansett. Lenke til kommentar
aml15 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Nope dete er siste verson av bios til dette hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå