Fasius Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Beklager om dette er postet på feil plass, eller blir ansett som mas, men har har veldig gjerne lyst til å se hvordan WoW faktisk er å spille. Faktum er at jeg har en time - halvannen time med utrooolig dødtid hver dag, og jeg trenger rett og slett bare noe å bruke den på. ( Ingen spydige kommentarer som "Gjør noe annet enn å sitte foran pcen", takk. Hater de, for jeg sitter faktisk ikke foran pcen så mye) Uansett, er igrunn ikke så interessert i spill generelt, og de fleste blir gjerne et langt gjesp etter en time eller to. Har prøvd et par MMO før, og de var ikke så værst. Hadde vært utrolig kjekt om noen hadde en buddy key, eller om noen vet om en plass hvor en kan få en 20 - 30 dagers trial. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Du kan sette opp en "prøvekonto" helt gratis uten noe mer. Hvis du bestemmer deg for å forstette å spille så oppgraderer du bare, og du beholder alt. Dette er bare for 10 dager. Om du vil prøve lenger må du lage eny konto eller kjøpe spillet. Da følger automatisk 1 månede med gratis. http://www.trywarcraft.com/ Endret 21. februar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du kan også prøve den enkle veien til level 80 / Epic Gear / Best Mounts / Masse Gold ved og spille gratis på en privat server. Noe som kansje er morsomt i starten, men blir kjedelig etterhvert, når du har alt the beste og ikke noe og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå