Dev1toN Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har 5 kabinett vifter , men vet ikke hva som er best å sette på viftene får å få best mulig luft i min Chieftec Scorpio: skal f.eks , 2 gi luft inn og 3 gi luft ut ? :oops: + Når jeg starter pc'en min f.eks på morgen bråker CPU vifta , men etter ca.15 sec. slutter den og virker fint. Har tat av og på igjen , men er d samma prob. vet noen om vifta kan være ødelagt eller bare om den skal være sån ?! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har 5 kabinett vifter , men vet ikke hva som er best å sette på viftene får å få best mulig luft i min Chieftec Scorpio: skal f.eks , 2 gi luft inn og 3 gi luft ut ? :oops: 3 inn og 2 ut. Lurt med litt overtrykk i kabinettet og luftfilter på alle inn-vifter. Da får du en støvfri maskin;) Ellers vil undertrykket suge inn støv gjennom alle sprekker og småhull i maskinen. Ved overtrykk vil det blåses litt luft ut gjennom disse slik at støvet ikke kommer inn, men blåses vekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå