Gå til innhold

Tilbakemelding på blogg

Anbefalte innlegg

Selv om det er en blogg bør du følge samme retningslinjer som f. eks tek.no og hw.no gjør. Etterhvert som tiden går så blir det sannsynligvis en god del innhold. Når en artikkel f. eks først postes så er det kanskje greit å ha en kjapp kortversjon av den på forsiden. Og deretter ha en "les mer"-lenke som faktisk fører til den hele artikkelen. Når tiden har gått så går den heller i et slags arkiv som igjen er segmentert i underseksjoner. Om du forstår :)

Og det blir absolutt ikke mer rotete med flere seksjoner, derimot.

Man bør faktisk gruppere innhold på den måten. Gjør det første en bruker ser enklest mulig. Og ikke pøs på med for mye informsjon, det er nok en balansegang som er temmelig vanskelig å finne. Samtidig som begrepet er temmelig subjektivt sånn sett. Det jeg mener kan være noe helt annet enn det du mener :) Derfor bør man forsøke å finne en slags mellomting, noe som kanskje er noe av det vanskeligste en webdesigner har som oppgave.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget med siden er at denne kan "bygges" ut etter vært som om innholdet øker.

Jeg ser ikke helt vitsen i å lage en side ala hw.no for kun noen få innlegg.

Man må også huske at dette er en PERSONLIG blogg, og ikke en blogg som er beregnet for å dra til seg hele internett. De som finner denne bloggen interesant er nok heller venner og kjente. Har heller ingen planer om å tjene penger på side eller slikt.

Hadde dette vært en firmaside hadde jeg nok lagt opp alt helt annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...