Spill&Dill Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 driver å knoter med en vrang laptop som er kjøpt fra lefdal. saken er at XP ligger "gjemt" på maskina klar til innstallering men husker ikke hvordan jeg finner det valget så jeg får re-innstallert XP? Trodde det var F12 under oppstart men fant ikke noe der. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 driver å knoter med en vrang laptop som er kjøpt fra lefdal.saken er at XP ligger "gjemt" på maskina klar til innstallering men husker ikke hvordan jeg finner det valget så jeg får re-innstallert XP? Trodde det var F12 under oppstart men fant ikke noe der. Hva slags laptop er det? Varierer jo fra merke til merke. Gå inn i BIOS. Sett maskinen til å boote fra mminste partisjon så tenker jeg du har løst problemet. Men du har postet på feil plas... Denne tråden er for Internett og nettverk... Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 driver å knoter med en vrang laptop som er kjøpt fra lefdal.saken er at XP ligger "gjemt" på maskina klar til innstallering men husker ikke hvordan jeg finner det valget så jeg får re-innstallert XP? Trodde det var F12 under oppstart men fant ikke noe der. Hva slags laptop er det? Varierer jo fra merke til merke. Gå inn i BIOS. Sett maskinen til å boote fra mminste partisjon så tenker jeg du har løst problemet. Men du har postet på feil plas... Denne tråden er for Internett og nettverk... var vel feil å poste her ja. Er en 2,5 år gammel thosiba.Har prøvd forslaget ditt men starter bare opp XP som allerede er innstallert Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hm... det var rart... Lenge siden jeg var borti Thoshiba nå... Skal skjekke litt å se hva jeg finner... Går nok bra... men moderator komer nok til å flytte tråden snart. Fort gjort å poste feil da. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Last ned bruker veiledning for pc`n din her: http://nordic.computers.toshiba-europe.com...&service=ND Da regner jeg med at du finner det du leter etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå