Spill&Dill Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Prøver å få laptop på nett via Get....har virket før. Under system sjekk via GET cd så kommer feilmeldingen: "TCP/IP er aktivert på nettverkskortet"= n e i Noen som har peiling på hvordan jeg får fixa det? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Prøver å få laptop på nett via Get....har virket før. Under system sjekk via GET cd så kommer feilmeldingen: "TCP/IP er aktivert på nettverkskortet"= n e i Noen som har peiling på hvordan jeg får fixa det? Du må huke av for TCP/IP protokoller. Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Prøver å få laptop på nett via Get....har virket før. Under system sjekk via GET cd så kommer feilmeldingen: "TCP/IP er aktivert på nettverkskortet"= n e i Noen som har peiling på hvordan jeg får fixa det? Du må huke av for TCP/IP protokoller. Hvilket operativsystem bruker du? XP Pro....var inne å huket av uten at det hjalp noe.Skal ikke se bort i fra at jeg har gjort noe feil da :-/ Er ikke akkurat noen expert....... Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 XP Pro....var inne å huket av uten at det hjalp noe.Skal ikke se bort i fra at jeg har gjort noe feil da :-/ Er ikke akkurat noen expert....... Vel åpne egenskaper for nettverks kort igjen. Skjekk at det fremdeles står en V i den firkantede boksen ved TCP/IP. Om det gjør det så prøv å reboot maskinen. Om ikke det hjelper så ville jeg ha avinstallert netverks kortet. Rebootet og installert det på nytt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå