ZoDz Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hmms. Endret 20. februar 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hm... Hører du på Slipknot? Haha, kult selvportrett er det iallefall, litt ehh forstyrrende hodeplagg men det skal jeg ikke legge meg borti Bra gjennomført bilde, med fine farger syns jeg! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kult dette remi =) Lyset funker bra, og liker etterbehandlingen din; eneste å utsette på som plager meg litt er at hele veggen er det samme, untatt akkurat bak hodet; det blir litt forstyrrende. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Liker slipknot ja Dette er dog ikke meg, hehe. HAter treords-regelen. Enig der Cruel, prøvde å dekke den planka, skal se om jeg kan clone bort den lille delen som er igjen. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Pent lys. Hva om du prøvde med en sterk flash bak, rettet mot hodet, og to dempede fra sidene? Skulle likt å se en halo-effekt der Lenke til kommentar
einaros Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Forøvrig et motiv som vokser veldig, jo lengre en ser på det. Liker også senterfokusen veldig godt -- gjør det creepy :] Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hm... Hører du på Slipknot? Haha, kult selvportrett er det iallefall, litt ehh forstyrrende hodeplagg men det skal jeg ikke legge meg borti Bra gjennomført bilde, med fine farger syns jeg! Jeg tenkte mer Kaizers orchestra Utrolig kult bilde. Spesielt lyssettingen var kul Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Liker slipknot ja Dette er dog ikke meg, hehe. HAter treords-regelen. Da burde vel tittelen heller vært This is not me Uansett en interessant vri. Det eneste er vel at det blir litt for lyst og trrivelig i forhold til masken. Hadde sett for meg et mørkere og dystrere omgivelser. Gjerne betong og grafitti. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Planen var en grafitii vegg, men grafitiveggen var "innesnødd" på en måte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Planen var en grafitii vegg, men grafitiveggen var "innesnødd" på en måte. Av en eller annen grunn, så er det mye av det om dagen. En ting dere kan prøve er å bruke samme masken i veldig besteborgelige miljøer. Moderne kjøkken, i godsofaen e.l. Det tror kunne bli både morsomt og anderledes. Tom Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Likte tomsi sin idé. Dere burde prøve denne karen i omgivelser som ellers er veldig "glade". Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Får se, mulig vi kan få til noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå