potetskrell Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Blir bare mer og mer forelsket i Minoltaen min. Disse er tatt i veldig lite lys, noe jeg også har prøvd å få litt frem. Ingen oppskarping, men en del annet er gjort.. Litt slitsomt at Olympus gir så mye støy selv ved ISO 400.. Tatt ved hjelp av liveview og forstørrelsesfunksjonen der. Søkeren til e-510 er knøttliten, ingen sjangs å treffe noe fokus med den ved f/1.2 Lenke til kommentar
DHM Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Syns ansiktet på begge bildene er altfor lite belyst... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Joja, helt enig med at det er for lite belyst. Men dette viser hvor mye lys det faktisk var og hvordan det var mulig å ta bilde da Men kanskje skjermen min er for lys? Tror det skal være mulig å se detaljene ok.. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Jaja, kan se fjeset helt ok, men det er altfor mørkt i min mening til å bli et bra bilde. Desverre. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Lite respons :/ Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er enig i at det er for mørkt. I tillegg synes jeg ikke bilde 2 viser personen fra sin beste side, akkurat. Det ser bedre ut i bilde 1. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 To bilder med fine utsnitt. Dog ble det litt for mørkt og kanskje litt tamt uttrykk i bilde nummer to. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 To bilder med fine utsnitt. Dog ble det litt for mørkt og kanskje litt tamt uttrykk i bilde nummer to. Takk for kommentaren.. Ja, jeg regnet egentlig med at det ville bli kommentarer på for mørkt bilde. Og det er nok rett ja Lenke til kommentar
B25S Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Er også enig i at det er aaltfor mørkt. Hadde hjulpet veldig mye med nok lys slik at øynene blir mer tydelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå