Constanse Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Bare siden folk flest sporet helt av med debatt om dusjing med klær: Slik har det vært på alle dusjinger jeg har hatt i skolens regi siden syvende klasse. Jeg dusjer alltid naken, heldigvis sluttet så og si alle jentene å dusje på ungdomsskolen (og nå også på vgs), så jeg kan stort sett time det slik at jeg får hele dusjen for meg selv. Tror det for det meste dreier seg om jenter som er redde for å vise fram kroppen sin, med de fine selvtillittsproblemene vi alle har. Lenke til kommentar
covah Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nå må du slutte. Alle jenter dusjer i lag, og såper hverandre inn. Slik er det bare! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Bare siden folk flest sporet helt av med debatt om dusjing med klær: Slik har det vært på alle dusjinger jeg har hatt i skolens regi siden syvende klasse. Jeg dusjer alltid naken, heldigvis sluttet så og si alle jentene å dusje på ungdomsskolen (og nå også på vgs), så jeg kan stort sett time det slik at jeg får hele dusjen for meg selv. Tror det for det meste dreier seg om jenter som er redde for å vise fram kroppen sin, med de fine selvtillittsproblemene vi alle har. Beviser bare hvor skrudd syn jenter har på kropp, og hvor fiksert de er på hverandres kropper. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 For dere som sliter med boner i dusjen og på steder der det ikke passer i det hele tatt så har jeg en løsning. Det er et bilde, som det bare er å tenke på. Har du sett det en gang, så forsvinner det ikke fra hodet ditt. Linken er følgende : www.goatse.fr Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 legg tissen i mellom bena, så går det bra:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå