Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør ikke dusje med andre. Redd for å få ereksjon!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest amigossa

Hei. Var selv ung en gangog reisningen var ofte et froblem men jeg fant en løsning.Du kan prøve selv,begge hodene kan ikke brukes samtidig.

Løsning når du får uønsket reisning : tallet 7777 ganges med 777 i hode. Da er det ikke lenge før den daler. Lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest jente

Enig med WillyWanker! (Jeg er jente forresten) Ikke at jeg kan få bonere, men jeg sliter meg ut så mye i gymtimen, at når jeg kommer i dusjen, kjenner jeg at... puppene henger (det er vel en slags "jente-boner" det da :ermm: ).

 

Litt morsomt at det er noen som ikke dusjer naken :p . Den eneste tida jeg husker at jentene ikke var så ivrige etter å vise seg fram i dusjen, var da man begynte å få hår der nede... og så senere, når man begynte å shave detta håret :!: . Men samlet sett kan man si at jentene der jeg gikk ikke ville vise seg fram i 6 og 8 klasse, mens resten gikk greit. Nå er det ingen problemer om man vil vaske seg i skrittet mens man dusjer, og man står ikke hele tiden med ryggen til og øya i veggen. Synes det er litt ekkelt når man drar på basseng da... der er ikke alle jevngamle, og det finnes alltid noen småunger som vil utforske skrittet ditt, og noen eldre damer som driver å sprer beina så langt fra hverandre at man sku tru dem ville ha hele hånda inni... :hrm:

 

Hehe, sikkert noen som synes detta var noen merkelige greier fra ei jente XD

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Lompejan

Alle dusjer vel med bokser etter gymmen?

 

Jeg mener å huske at det ikke var sånn på barneskolen, men på ung. og videregående har det blitt sånn.

 

 

Dusje med bokser? wtf? hva har dere å skjule egentlig? alle er da rimelig like nedentlig, ser virkelig problemet med å få bennern i dusjen med andre gutter. men dere som IKKE får det, som dusjer med boksern, er juniorn folkesky? jeg ser ikke problemet med å dusje uten bokser.

Lenke til kommentar

Jeg har gått på to ung. skoler, og på begge dusja man med bokser. Går nå på VG2, og her dusjer gutta fortsatt med bokser på. Når det gjelder jentene så spurte jeg faktisk dama om det, og hun sa at jentene dusja toppløse med truse.

Er det noe som må vaskes etter gymmen så er det da svette skritt - både foran og bak.

 

Dropper man det kan man jo nesten bare skvette litt vann under armene og i ansiktet. Å gå inn i dusjen og droppe å vaske det mest møkkete området på kroppen er jo helt bortkastet.

 

Blir helt småkvalm når jeg tenker på det.

Lenke til kommentar

Jeg får det aldri, og jeg er homo ;)

Men ikke tenk på det, bare vær kul og tenk på noe annet. Får du det så går du ut, på do eller noe. Eller så kan du bruke god tid i garderoben mens de andre er i dusjen.

 

Selvfølgelig dusjer man naken, eller så kan man bare slippe å dusje. Er ikke poenget at kroppen skal bli ren?

Lenke til kommentar

Har erfart at det er vanskelig generelt å bli hard (ikke nødvendigvis kåt, jeg mener det er to ulike ting, så det trenger ikke ha med homofili å gjøre om man blir hard i dusjen) om man står oppreist/går rundt osv. Har uansett aldri vært så uheldig å bli hard i dusjen. Noe som hjelper om man først er blitt hard er å tenke på andre ting, da går ereksjonen raskt vekk(kanskje derfor det hjelper å gå rundt). Det som også fungerer for meg er så si rett ut at jeg er hard, men det går jo litt imot sin hensik. Et alternativ er å få kroppen til å tro at du gjør noe lignende, at du nesten avslører deg selv ved å gå rundt osv og på en måte si til deg selv at "jeg driter i at noen ser at jeg har ereksjon". Tror den da vil forsvinne raskt, men er bare en teori. Det dummeste man kan gjøre er å gå rundt og grue seg for å få ereksjon, da vil det skje nesten uansett tror jeg.

 

Ellers kan jeg si at det i min klasse er slik at dem som vil dusjer, er ikke alle som dusjer, og dem som vil bruker bokser, dog det er få som gjør det. Er ingen som stiller spørsmål og det er egentlig ganske mye diskresjon ute og går. Selv dusjer jeg naken, men sprader ikke rundt i blanke messingen for å si det sånn. Jeg tror at jeg, i likhet med mange andre, ikke synes det er sånn kjempegøy å omgås andre nakne gutter for mye, noe jeg synes bare er naturlig. Men det er leit at noen ikke tør/vil dusje naken eller dusje i det hele tatt, uansett hvilke grunner de har.

Lenke til kommentar

Kjenner meg ikke igjen. Det er bare å legge vekk det der med en gang fordi det kommer så sinnsykt mange situasjoner i livet hvor du ikke har noe annet "valg". Hvordan tror du det er i militæret, offentlige bad osv.? Ser jo helt dust ut å dusje med bokser på, hva faen. Jeg hadde trodd fyren var tvekjønnet elns om jeg hadde sett noen dusje med bokser.

Lenke til kommentar

Siden når har man hat bokser på i dusjen ever? Kan aldri huske at noen som helst i klassen min på barne-, ungdom-, videregående skole har brukt bokser i dusjen. Det er som andre sier, hvis du vil skjule bonneren din med et par millimeter tykk tøy som blir semi transparent i fukt er du nok på villspor. Dusj nå i kald vann om det er et så stort problem med å få roet ned tissebassen og du føller deg flau for å få en bonner når man er i puberteten.

Lenke til kommentar

Alvorlig talt, er det så ille nå om dagen at 15-åringer dusjer med badebukser og liknende på? Da blir man faktisk ikke ren, og det er rett og slett uhygenisk.

Nei, frem med Adamsdrakten og ikke bry deg om de rundt deg. Det er løsningen. Får du ereksjon i dusjen får du heller spørre om å bruke dusjen til gymlæreren fordi du er redd for å bli mobbet. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar

Alvorlig talt, er det så ille nå om dagen at 15-åringer dusjer med badebukser og liknende på? Da blir man faktisk ikke ren, og det er rett og slett uhygenisk.

Nei, frem med Adamsdrakten og ikke bry deg om de rundt deg. Det er løsningen. Får du ereksjon i dusjen får du heller spørre om å bruke dusjen til gymlæreren fordi du er redd for å bli mobbet. Det er helt normalt.

Da stikker han seg ut, noe som funker dårlig på ungdomskolen. Vi dusja hele ungdomskolen med boxer og med ryggen til. på vidergående ble det anderledes da det var et tegn på selvtillit og manndom å dusje uten boxer...

 

Direkte tips; kødd med at det er ei dame du faen ikke får ut av hue. snakk masse biullshit om hvor fin hun var, dermed vil de tru du tenker på henne. Du står vell med ryggen til dem uansett. så dermed ville de fleste tenke at du tenker på hu. Også hold øynene til deg selv, folk har en tendens til å¨oppdage om du ser på de ;)

 

Good luck!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Går i 9. trinn. Ingen som dusjer med undertøy her. Ingen som gjorde det på barneskolen heller. Når jeg tenker meg om er det ingen som står med ryggen til heller. Folk står da bare helt normalt og vasker seg som hjemme. Aldri vært borti at noen får ståkuk heller. Eller, det var en mørkhudet gutt som alltid hadde boner i dusjen hele tiden. Alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...