Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør ikke dusje med andre. Redd for å få ereksjon!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Lol. Dusje med boxer på? Nei, det blir like dumt som å bade med boxer under svømmebuksa. Uff og uff, dagens ungdom...

Enig med den, du! Må bare legge panna i hånda når jeg tenker på alle som dusjet med boxer på ungdomsskolen. Aner ikke hvorfor de gjorde det, om det var pga. homofobi eller at de var redde for å bli mobbet eller noe. Ikke nok med at det ikke er like hygienisk som å dusje uten, undertøyet blir steike meg ødelagt og :p

 

Nei, takke meg til Adams drakt!

 

OT, så ville det vel funke bra å dusje i iskladt vann? Ikke det sunneste i verden, men burde nå funke. Hold deg foran skrttet når du går inn, og bare prøv å tøm sinnet for tanker når du dusjer.

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke homo, men jeg har prøvd foran speilet of tenkt at jeg var i den situasjonen.. Det sår aldri feil: jeg får ståpikk.

Er 15 btw

Ok. Der er problemet. Om du er fast bestemt på å ikke få benner'n kan du banne på at den titter frem. Kroppen er en jævel på akkurat det. Bare tenk at dusjingen er det mest naturlige som er, så tenker jeg at litj-karen holder seg i ro helt til du er ferdig.

Lenke til kommentar

Å bruke boxer i dusjen er teit. Du står vel ikke og ser på de andre vel? Jeg har aldri følt noen trang til å studere de andre sine peniser, selv om de andre tydeligvis gjør det. Man skal være komfortabel med kroppen sin. Om man er litt flau så går det greit å stelle seg i et hjørne og holde en hånd over. Klissvåt boxer er ikke godt i det hele tatt.

 

Hvis du slapper av i musklene rundt penis får du "halvbendern". Øv litt på det om det er et stort problem. Men er du skikkelig hard så avslører blodårene deg.

 

Overraskende at ingen har nevnt dette enda:

 

Dusj med kaldt vann!

 

 

Det burde jo løse alle boner-problemer i dusjen :)

Aaah, nå skjønner jeg hvorfor det alltid har vært sånn at det er kaldt vann i guttedusjene mens det var varmt i jentedusjene :D

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar
Lol. Dusje med boxer på? Nei, det blir like dumt som å bade med boxer under svømmebuksa. Uff og uff, dagens ungdom...

 

Det der har jeg heller aldri skjønt noe av.

 

Ikke jeg heller, tbh.

 

Men er vel de samme gutta som ellers har buksa litt ekstra nede, for å vise at de går med Bjørn Borg:P

 

Stort sett alle jeg vet om gjør det, uavhengig om det er BB eller ei :p

 

Men det er jo ikke noe digg. Da forblir man jo våt helt til man skifter.

Lenke til kommentar

Dusje med trusa på må da være en smule mot sin hensikt med tanke på hygiene?

 

Ellers skal det nevnes at jeg aldri har hatt ståkuk i dusjen, og jeg er homo. Dog, har et rimelig avslappet forhold til min egen kropp. Er vel uansett hvor du har tankene dine når du går inn i dusjen som har noe å si. Om det eneste jeg hadde tenkt var "ståkuk" når jeg gikk inn i dusjen, ville jeg nok mest sansynlig fått det også. :)

Lenke til kommentar
Når du nettopp har hatt gym, skal det mer til for å få den.

 

Bare gå inn rett etter gymtimen, og hvis du kjenner noe går du bare ut igjen, ikke noe problem.

 

Forøvrig er det ingen som dusjer med truse her i Trondheim.

 

I trondheim har vel alle så stor bart uansett, at den til og med dekker de edlere deler av kroppen.

Lenke til kommentar

I vår klasse er det ingen som dusjer med bokser, ikke at jeg har noe i mot det, men for meg blir det litt rart.

Jeg har heller aldri hatt problemer med å få ereksjon når jeg dusjer med andre menn, men hvis du skulle få det er det jo bare til å be om å få en egen garderobe eller noe.

Hvem bryr seg om du blir stemplet som homo, så lenge du er sikker på seksualiteten din selv så gjør det ingenting. :)

Lenke til kommentar

Dusje med boxer.. 'scuse me, wat?!

Har dere med egen dusjeboxer da? Eller bruker dere den dere nettopp gymma i? Som er svett og fæl?

Hadde aldri trodd det skulle være nødvendig, men her må man visst opplyse om at man dusjer for å bli ren, ikke for syns skyld.

Med en tettsittende svett boxer på blir man ikke ren.

 

Hva skal de/dere gjøre når dere kommer på f.eks et treningsstudio eller svømmehall? Stå med boxern der og? Nei, makan.

 

Jeg vil gjerne se ett godt argument for å dusje med undertøy.

Lenke til kommentar
I vår klasse er det ingen som dusjer med bokser, ikke at jeg har noe i mot det, men for meg blir det litt rart.

Jeg har heller aldri hatt problemer med å få ereksjon når jeg dusjer med andre menn, men hvis du skulle få det er det jo bare til å be om å få en egen garderobe eller noe.

Hvem bryr seg om du blir stemplet som homo, så lenge du er sikker på seksualiteten din selv så gjør det ingenting. :)

Det handler nok mer om å bli mobbet enn å føle seg usikker på sin egen seksualitet, ellers hadde det jo ikke vært noe vits i å gjemme den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...