SprengtLegobil Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Dette er kanskje enkelt men jeg har ennå ikke funnet ut hvordan man kan få store bokstaver på ord midt i en setning Det er greit å ha når man skal skrive navn og andre ord som er naturlig å begynne med stor bokstav(eller skrive i kun store bokstaver). Første ordet i en setning starter automatisk med stor bokstav og det er greit, men vil ha den samme friheten som jeg hadde på min gamle Nokia 3310. Blir litt slitsomt i lengden å sette punktum for å få neste ord til å begynne med stor bokstav, for så å hoppe tilbake og fjerne punktumet igjen. Har sjekket manualen men står ikke noe om det der. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er det ikke slik på den som på alle andre nokia modeller? Trykke på *[stjerne] eller # [firkant]? Lenke til kommentar
SprengtLegobil Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Er det ikke slik på den som på alle andre nokia modeller? Trykke på *[stjerne] eller # [firkant]? Nei.. Man navigerer frem og tilbake med * og # tasten. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Åja, trudde det var Nokia 7210 vi snakka om, sorry :oops: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Når du har skrevet en bokstav, kommer den bokstaven til å bli merket med blått i et halvt sekund. Trykk da på [opp] og den, og alle de neste bokstavene du skriver blir store. Samme prosedyre for å få små bokstaver igjen, bare trykk på [ned] i stedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå