Kjell75 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Tatt tidlig en kveld mens vi enda hadde fint vær her på Eid! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Tror jeg ville gått litt lengre ifra, staken tar opp for mye av bildet synes jeg og så ender speilbildet av staken helt i nederste kanten av bildet. Og så ville jeg lagt til ennå litt mer luft på babord side av staken. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Sånn? Nå er det ikke mere å hente på babord!Litt nærmere orginalen sånn lys og farge messig... Endret 21. februar 2009 av Kjell75 Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Ja,men ennå mer luft på babord side av staken (siden det er dit den peker). Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Sånn? Nå er det ikke mere å hente på babord!Litt nærmere orginalen sånn lys og farge messig... Like personlig den mørke best.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå