Hans Preben Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg har nettop fått meg en ny mobil (husker ikke navnet, men det er en siemens.) Jeg fikk en kode (pin-kode eller noe i den duren, husker ikke helt) Når jeg skriver inn tallet 4976 (som er koden) kommer det bare stjerner frem. Er dette normalt? Jeg vil ikke bytte inn mobilen. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Bare tast inn koden din så går det bra! Er du nybegynner? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Høres ut som en useriøs "moromann" som bare kødder, han regga seg i dag og Lenke til kommentar
cnil Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 nå vet vi koden din også.. mohahahaha Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er dette normalt? Ja. Maskering av koder er veldig vanlig. Lenke til kommentar
Hans Preben Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Takk for svar, alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå