Ronny#1 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Finnes det en radio-pakke til MediaPortal da? Har lyst på norske, danske og svenske kanaler Kom med tips, dere som vet/kan Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Laget en for en stund siden (om du tenker på streamer) http://www.team-mediaportal.com/component/...ileinfo/id,291/ Er vel ellers en plugin for enormt mange kanaler -> http://forum.team-mediaportal.com/plugins-...e-plugin-40575/ Gi tilbakemelding på siste om du prøver den (har ikke prøvd den). Kanskje vi kunne oppdatert radio-pakken min? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Kanskje vi kunne oppdatert radio-pakken min? Takk for svar mann Skal teste pakken din i morgen jeg. Tenker du da på å legge inn svenske og danske radio-kanaler, og oppdatering av de som er der i pakken din....så er jeg med Endret 20. februar 2009 av Kokidoiten Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Da har jeg oppdatert pakken din Spragleknas. Har lagt til noen svenske og danske kanaler også(8-10 stk). Alt fungerer såvidt jeg fant ut, og er testa i MP. MediaPortal_Radio_Channels.zip Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Flott. Gjorde du noe med de norske kanalene og? Eks. la til, fant logo, sjekket stream etc. Får oppdatere den @ MP etterhvert. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Sjekket stream på alle norske ja. Var endel utdatert fra da du lagde den, men det var helt enkelt å fikse. Tenkte jeg skulle finne flere nordiske kanaler å legge til, men det må bli en annen dag...sier kona....handletur/bytur(grøss... ) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) ^ Been there!!! Faktisk når jeg drev med samme griene. Skal oppdatere den @ MP. Takk. Btw: Bytta nick? Endret 21. februar 2009 av Spragleknas Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Bytta nick ja Jeg som skal takke deg...for lista. Sparte meg for mye jobb der hehe Btw: handletur avlyst pga møkkavær(og litt overtalelse ) Endret 21. februar 2009 av Ronny#1 Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Fikk du testa "radioen" Spragleknas) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja og nei: La den ukritisk til hos en annen - uten å prøvd den Skal sjekke når jeghar tid og mulighet (henger ikke alltid sammen de der). Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Ja og nei: La den ukritisk til hos en annen - uten å prøvd den Skal sjekke når jeghar tid og mulighet (henger ikke alltid sammen de der). Endret 18. mars 2009 av Ronny#1 Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Øhhh...neeei.... Er jo spansk tv det...eller er det noe jeg har missa...igjen? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hehe... Refrase: Bruker du TVServeren i MediaPortal? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 neeei....har ikke kommet så langt enda. Nærmer seg vår, og da er det Jeep`en min som blir prioritert, men til høsten så Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Da har jeg oppdatert pakken din Spragleknas. Har lagt til noen svenske og danske kanaler også(8-10 stk). Alt fungerer såvidt jeg fant ut, og er testa i MP. MediaPortal_Radio_Channels.zip Hvordan innstallere denne pakken? Har ikke radio ifra før. Har siste MP version. Edit Har heller ikke innstallert noe parabol kort enda. Endret 24. juni 2009 av Ray001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå