tomsi42 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Vet ikke om det hjelper, når døra er låst ... En dør som forøvrig kunne trengt et strøk maling 1/200s, f/8, 10mm, ISO 125 EOS 30D + EF-S 10-22mm Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Du har en dragning mot slike rustne og falleferdige ting Symmetrisk og fint, utover det har jeg i grunnen ikke så mye å si. Edit: Leif Endret 20. februar 2009 av ok67 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Urk. Her er det knapt noen fordums glans å ane. Ganske sugende linjer. Lurer på jeg ville ha dratt lyset litt ned, og økt kontrasten litt. Men her må man være varsom så det ikke blir en rødlig smørje alt sammen. Uansett ganske stilig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Lurer på jeg ville ha dratt lyset litt ned, og økt kontrasten litt. Men her må man være varsom så det ikke blir en rødlig smørje alt sammen. Prøvde å skru litt på det jeg kunne skru på, men det ble ikke noe særlig anderledes. Bortsett at det ble enda mer rustent... Tom Lenke til kommentar
einaros Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg synes farger og kontraster fungerer veldig godt her. Om bildet gjøres særlig mørkere, stjeler det fort fokus fra den rødbrune rusten. Kunne nok gjort seg fint som det er, printet på aluplate, og montert på en mørktonet vegg. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Veldig fint bilde, liker rustbilder jeg også Kunne vi få se hva det har blitt croppet utifra? Ser du har brukt 10-22mm på 10mm så er litt spent! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Kunne vi få se hva det har blitt croppet utifra? Ser du har brukt 10-22mm på 10mm så er litt spent! Dette er svære greier, dette bildet er kun beskjært ørlite pga rotering og for å få riktig symmentri. Her er par bilder som kanskje viser størrelsen det bedre: Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Prøvde å skru litt på det jeg kunne skru på, men det ble ikke noe særlig anderledes. Bortsett at det ble enda mer rustent... Du har nok rett. Dette _er_ akkurat så mye kontrast som det er i bildet. Det var antakelig et virtuelt ønske fra min side. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Sic transit gloria mundi... alt ruster. Avdempet og fine farger. Faktisk en ganske interessant farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå