Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Merkelig email fra windows live-teamet :P

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag så fikk jeg en email fra som så ut som windows live-teamet. Jeg trykker på den, og til og med i emnetittelen aner jeg noe muffins :p

Les dette...

Hotmail Warning!!! Pls Verify Your Account Now To Avoid It Being Closed (VX234RTG4A)‏‏

Fra: Windows Live Alerts Centre ([email protected])

Dear Account User

This Email is from Hotmail Customer Care and we are sending it to every Hotmail Email User Accounts Owner for safety. we are having congestions due to the anonymous registration of Hotmail accounts so we are shutting down some Hotmail accounts and your account was among those to be deleted. We are sending this email to you so that you can verify and let us know if you still want to use this account. If you are still interested please confirm your account by filling the space below.Your User name, password, date of birth and your country information would be needed to verify your account.

Due to the congestion in all Hotmail users and removal of all unused Hotmail Accounts, Hotmail would be shutting down all unused Accounts, You will have to confirm your E-mail by filling out your Login Information below after clicking the reply button, or your account will be suspended within 24 hours for security reasons.

* Username: ..............................

* Password: ................................

* Date of Birth: ............................

* Country Or Territory: ................

After following the instructions in the sheet, your account will not be interrupted and will continue as normal. Thanks for your attention to this request. We apologize for any inconveniences.

Warning!!! Account owner that refuses to update his/her account after two weeks of receiving this warning will lose his or her account permanently.

Sincerely,

The Windows Live Hotmail Team

Legg merke til at de skriver PLS!!! I emnetittelen :D SOm jeg lo, kan vel neppe være noen som går på dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var vel ikke fra [email protected] også da eller ;):hmm:

Hihi... :rofl: Og det som er enda merkligere er at det finnes faktisk folk som går på sånne. :rofl:

Ble oppringt jeg. De påsto at de ringte fra Tele & nettverks service. De måtte ha passordet til AP`n min for å opgradere firmwaren så jeg kunne få øket hastigheten på linja mi. Rart i grunn når jeg har raskeste linje teknisk mulig. Og eneste begrensning ligger i kobber linjene hit. De fikk det merkelig travelt med å legge på når jeg ba om å få foretaks nr deres... Merkelig :whistle: ...

Synes foresten det er veldig morsomt å svare på sånne brev med falske opplysninger jeg...

Bruker navn: F**k

Passord: YOU

:innocent:

Endret av The_Saint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...