Arsenvif Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei, Bare lurte på om "OCZ TECH Vendetta 2" passer til AM2+, siden den passer til AM2 ? Ser i infoen om cpu`n at det ikke står AM2+, men de er vel fysisk like de to socketene? (http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1963249) Takker for svar :=) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Passer på AM2+ ja Det finnes forøvrig to modeller; Vendetta (mindre størrelse kjøler/92x92 vifte) og Vendetta 2 (større kjøler/120x120 vifte) Lenke til kommentar
Arsenvif Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Passer på AM2+ ja Det finnes forøvrig to modeller; Vendetta (mindre størrelse kjøler/92x92 vifte) og Vendetta 2 (større kjøler/120x120 vifte) Ok, kjøpte Vendetta 2 jeg da. Har du noen personlig erfaring med denne kjøleren ? Er den bra ? Den er bedre en amd stock ? (Bare jeg ikke har kjøpt en dritt kjøler så er jeg fornøyd) Takk for hurtig svar. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ingen erfaring sjøl, men du kan vel være nokså trygg på at den er bedre enn stock-kjølern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå