Thomas. Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hovedkortet har blitt helt ødelagt. Så, må ha nytt. Jeg har: fujitsu siemens scaleo t. Hvilket hovedkort skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke lett å vite hva som er inni den maskinen. Hvis du skal bruke noen av komponentene, må du nesten åpne å finne ut litt mer først.. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke lett å vite hva som er inni den maskinen. Hvis du skal bruke noen av komponentene, må du nesten åpne å finne ut litt mer først.. Hvordan finner jeg ut hvilket hovedkort som allerede sitter i? Står det på kortet? Isåfall, hvor? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, det står på kortet, Først kan du se etter fabrikat. Det står med litt stor skrift. Feks Asus, Aopen, Gigabyte, Msi, Intel... Så finner du typebetegnelsen skrevet med litt store bokstaver og tall, Normalt 4-10 tegn. Dette kan stå hvor som helst, avengig av korttype. Men hvis maskinen i utgangspunktet var treg, Ville jeg bare kjøpt nytt hovedkort, prosessor og muligvis rambrikker også. Da er det ikke så nøye hva som stod i fra før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå